مکمل بنزین
گوناگونخبر

VGV VX7، پیکاپ عجیب‌الخلقه‌ای از سازنده کامیون هوو!

VGV VX7 پیکاپ جدیدی برای بازار چین است. این خودرو طبق رویه‌ای که اخیراً در بین خودروسازان چینی برای ساخت پیکاپ باب شده، بر اساس یک شاسی‌بلند ساخته شده است و VGV آن را یک وانت سواری می‌داند. هدف VGV VX7 کشاورزان نیست بلکه جوانانی را هدف قرار داده که در شهر به دنبال خودروی جالبی برای پیک‌نیک آخر هفته هستند.

برند VGV پس از چندین تجدید ساختار، هم‌اکنون زیرمجموعه شرکت دولتی سینوتراک است که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کامیون در چین محسوب می‌شود (همان سازنده کامیون‌های هوو). VGV در حال حاضر سه محصول تولید می‌کند که شامل کراس‌اوور U70، کراس‌اوور U75 پلاس و همین مدل جدید VX7 می‌شود. این خودرو مثل جیلی فاریزون FX، بر اساس کراس‌اوور U75 پلاس ساخته شده و تا ستون B اساساً یک کراس‌اوور است اما پس از این تغییرات شروع می‌شود.

ستون C به‌عنوان نقطهٔ پایان سقف، باریک بوده و یک بال کوچک هم بالای سقف قرار گرفته است. اتاق بار نسبتاً کوتاه است و طرفین آن شیب‌دار و خیلی بلند طراحی شده‌اند. طراحی چراغ‌های عقب با یک نوار سراسری در بالا و همین‌طور چراغ‌های دیگری درون سپر مشکی‌رنگ بزرگ، پیچیده و شلوغ به نظر می‌رسد درحالی‌که یک چراغ ترمز سوم هم بالای شیشه عقب در اسپویلر تعبیه شده است. در بالای نوار سراسری چراغ نیز نشان بزرگ VGV به رنگ قرمز جای گرفته است.

VX7 درب پشتی بزرگی دارد که به سمت پایین باز می‌شود درحالی‌که یک محفظه برای اشیاء هم زیر کف اتاق بار تعبیه شده است. شیشه عقب اما کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا خیلی عریض نیست و کل بخش عقبی را پوشش نداده است. این پیکاپ جدید چینی 5,015 میلی‌متر طول، 1,870 میلی‌متر عرض و 1,732 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,800 میلی‌متر است. ابعاد اتاق بار هم 1,114 میلی‌متر، 1,438 میلی‌متر و 588 میلی‌متر اعلام شده و ظرفیت بار آن 330 کیلوگرم است.

کابین VX7 با چرم مصنوعی فراوان روی صندلی‌ها، کنسول مرکزی، درها و حتی داشبورد، زیبا به نظر می‌رسد. صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر لمسی مرکزی نسبتاً بزرگ، یک پانل لمسی برای کنترل سیستم تهویه و انتخاب‌گر دندهٔ مدرن نیز از دیگر ویژگی‌های داخلی این پیکاپ چینی هستند. در عقب نیز فضای کافی برای نشستن دو بزرگ‌سال و یک کودک وجود دارد.

VX7 با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی ارائه می‌شود که 224 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. حداکثر سرعت خودرو هم 196 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. VGV VX7 فقط در یک مدل عرضه می‌شود که 115,800 یوآن معادل 18,320 دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا