Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش امپاور با قیمت رقابتی در شنبه هفته آینده

نیما مومنی مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در مراسم رونمایی از خودروی امپاور از عرضه اولیه این محصول هفته آینده (شنبه ۱۴ اسفند )خبر داد.
مومنی قیمت بهای فروش کارخانه این محصول را دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعلام کرد. وی در همین رابطه افزود: خودروها از ابتدای سال۱۴۰۱ تحویل مشتریان خواهد شد.
مومنی با بیان اینکه کامیون های کشنده موجود در بازار که با امکانات وقدرت موتور به مراتب کمتربه قیمت‌ رسمی کارخانه بالای ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان به فروش می‌رسانند گفت با این قیمت و کیفیت می توان پیش‌بینی کرد امپاور بتواند بیش از ۵۰ درصد از بازار را در سال ۱۴۰۱ تصاحب کند.
مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن کیفیت امکانات وقیمت این محصول را مهمترین مزیت رقابتی آن دانست و افزود: بهمن در تمامی استان‌ها نمایندگی دارد و نمایندگی‌ها آموزش‌های لازم رادیده اند وهمچنین قطعات مصرفی و تعمیراتی تامین شده است.

گفتنی است؛ استراتژی های گروه بهمن در انتخاب کشنده پر قدرت و مدرن جدید امپاور، محصولی منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است. این کشنده دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطراری (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و …) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و
کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار و همچنین سقف بلند جهت تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دارای دو تخت خواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.