Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سی و سومین شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولات ایران خودرو اعلام شد!

به تازگی، گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را اعلام کرد. این شرایط فروش که دیروز سه‌شنبه مورخ 1400/12/10 آغاز شده، تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 1400/12/12 مهلت خواهد داشت.

در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، خودروهای پژو پارس TU5،پژو پارس XU7 (هشت سوپاپه)، پژو 207i دستی مجهز به سقف شیشه ای  و در آخر هم خودرو دناپلاس توربو اتوماتیک قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود، انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل سه خودرو مذکور، سه ماهه ذکر شده است. در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

اما در این شرایط فروش ایران خودرو، همچنان روند ثبت‌نام خودرو مانند گذشته بوده و مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد می‌باشند.

برای آگاهی از محدودیت های موجود در این طرح، روی این جمله کلیک فرمایید…

1 نظر
  1. محسنی می گوید

    مگه میشه برنده شد؟! خدا جواب همتون رو بده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.