مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولات ایران خودرو ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر اعلام شد!

چندی پیش بود که گروه صنعتی ایران خودرو، اعلام کرد تا این خودروساز برنامه دارد تا در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص می دهد. حال میتوان دید که ایران خودرو، از روز گذشته شرایط فروش فوق العاده برخی محصولات خود را ویژه مادرانی که دارای دو فرزند و یا بیشتر هستند، برگزار کرده است. این شرایط فروش که دیروز سه‌شنبه مورخ 1400/12/10 آغاز شده، تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 1400/12/12 مهلت خواهد داشت.

در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، خودروهای پژو پارس TU5،پژو پارس XU7 (هشت سوپاپه)، پژو 207i دستی مجهز به سقف شیشه ای و در آخر هم خودرو دناپلاس توربو اتوماتیک قابل درخواست می‌باشد. لازم به ذکر بوده، در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی احتمالی این طرح نیز در روز شنبه ۱۴ اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

  درصورت برگزاری مراسم قرعه کشی و برنده شدن در آن، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است. مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود، انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل سه خودرو مذکور، سه ماهه ذکر شده است. در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا