مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش اقساطی برخی محصولات شرکت کرمان موتور ویژه اسفندماه، اعلام شد!

براساس بخشنامه صادره، شرکت کرمان موتور قصد دارد تا از روز شنبه مورخ چهاردهم اسفندماه سال 1400 فروش اقساطی برخی محصولات خود را برگزار کند. اجرا چنین طرح‌هایی باتوجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می تواند در وضعیت بازار خودرو به خصوص در ماه‌های پایانی سال تاثیرگذار بوده و نیاز بخشی از خریداران به خودروهای صفر کیلومتر را تامین نماید.

قیمت خودروها در این طرح از فروش

نام خودرو

قیمت قطعی خودرو

KMC K7 1 میلیارد و 210 میلیون تومان
KMC T8 877 میلیون تومان
JAC S5 II 820 میلیون تومان

 

در این طرح از فروش اقساطی، افراد می‌توانند در مدت 18 الی 30 مرحله، اقساط خودرو خریداری شده را پرداخت کنند. این‌طور که در بخشنامه ذکر گردیده، محاسبه و پرداخت اقساط بصورت هر سه ماه یک‌بار بوده که برای همین هم از ثبت‌نام کنندگان، چک دریافت خواهد شد. البته قبل از انتخاب مراحل و اقساط بندی، باید در ابتدا پیش پرداخت تعیین شده برای هرخودرو را پرداخت کنند که مجاز به ثبت‌نام باشند. لازم به ذکر بوده که تاریخ اولین موعد چک برای مورخ 1401.06.15 خواهد بود.

لازم به ذکر بوده که در این دوره از شرایط فروش اعلامی شرکت کرمان موتور، زمان تحویل تمامی خودروها 90 روز کاری خواهد بود. طیف رنگی برای دو خودرو S5 new و K7 سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه ای متالیک و در آخر هم نقره ای متالیک خواهد بود. در ضمن، طیف رنگی قابل انتخاب برای پیکاپ کی ام سی T8 هم سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری است.

لازم به ذکر است که مدل سال تمامی خودروهای موجود در این طرح فروش نیز براساس سال 1401 خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان پرداخت اقساط، در نزد شرکت خواهد ماند. البته بهتر است بدانید که از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست؛ ولی درصورت تاخیر در تحویل خودرو، یک درصد سود تاخیر به صورت ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا