مکمل بنزین
اپلیکیشن

بررسی بازی سالار : ایرانی باش!

com.Czak.salarبازی‌های اندروید، با توجه به فراگیر شدن این سیستم عامل موبایلی روز به روز در حال گسترش هستند. افرادی که تمایل بیشتری به استفاده از این گیم‌ها دارند بیشتر رده سنی نوجوانان و جوانان را تشکیل می‌دهند، بنابراین باید با افزایش بازی‌های ایرانی، تمایلات این قشر را کنترل کرد.

یکی از بازی‌های ایرانی که طرفداران زیادی را با توجه به حجم کم، به خود جذب کرد، بازی سالار است. این بازی با دانلود نیم میلیون باری از کافه بازار به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها تبدیل شده است. مطابق بررسی‌های انجام شده در اپ استور ها، بازی های موبایل با حجم 20 تا 50 مگابایت بیشترین مقدار دانلود را دارند. این بازی‌ها بیشتر در زمان‌های خالی کوتاه در طول روز انجام داده می‌شوند و زمان‌های کوتاه، مانند زمانی که در مترو و یا اتوبوس هستیم را پر می‌کنند. بازی سالار، بسیار ساده طراحی شده و شاید یکی از دلایل این جذابیت، همین طراحی ساده گیم باشد که توانسته بسیاری از بازی‌های پر از جزئیات ماشینی را کنار بزند. بازی دارای رابط کاربری و طراحی گرافیکی کارتونی و زیبایی همراه با طراحی مناسب ماشین های ایرانی است. در این بازی شما یک خودرو نوستالژیک یعنی ژیان در اختیار دارید و بازی را با آن آغاز خواهید کرد.

photo_2016-05-14_01-01-35

بازی از  ۶ جاده ی بی انتها بهره میبرد که هر کدام چالش و روش خاصی را برای عبور میطلبد. برای رکورد زنی بهتر در این بازی شما باید یک خودرو خوب خریداری کنید و لوازم آن را برای کنترل بهتر ارتقاء دهید. این ارتقاء از طریق کیف پول مجازی بازی صورت می‌گیرد و شما می‌توانید از طریق حساب کافه بازار آن را شارژ کنید. برای چالش و سختی  بیشتر در “سالار” بنزین خودروی شما محدود شده است و نمیتوانید مدت زیادی دست خود را بر روی دکمه گاز نگه دارید. برنامه ریزی شما باید به گونه ای باشد که سوخت خودرو تا باک بعدی که در مسیر قرار دارد دوام بیاورد. البته مصرف سوخت خودرو کمی آزار دهنده است چرا که این مصرف حساب و کتاب خوبی ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب سالار سیستم صوتی است که برای ماشین در نظر گرفته شده که شما با استفاده از این سیستم می‌توانید در حین حرکت آهنگ‌های جذابی را نیز گوش کنید، با گذراندن مراحل مختلف آهنگ‌های بیشتری نیز قابل استفاده خواهند شد و در نهایت نیز می‌توانید از بین آهنگ‌های موجود، آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر کمی به بازی‌های موبایلی علاقه داشته باشید متوجه خواهید شد که سالار یکی از کلون‌های بازی بسیار موفق hill climb racing است، که با تنوع بسیار زیاد جاده‌ها و ماشین‌ها و همچنین با تعداد زیادی سکه، توانسته به یک بازی موفق جهانی تبدیل شود. به طور کلی این بازی بسیار جذاب، سبک و اعتیادآور یک تجربه موفق برای استودیو طراحی کننده بوده که به‌تازگی بازی سالار۲ را نیز عرضه کرده است. شما می‌توانید با دانلود این بازی از کافه بازار به جمع هزاران نفری هواداران سالار بپیوندید.

bazzar

 

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا