مکمل بنزین
رپورتاژ

پرطرفدارترین ماشین‌های اجاره‌ای کیش

از آنجایی که خودروهای جزیره ی زیبای کیش، در هیچ کجای ایران پیدا نمی شوند، اجاره ماشین ، یکی از جذاب ترین تفریحات کیش محسوب می شود. به طوری که هر مسافری را به سواری و گشت و گذار با این خودروها وسوسه می کند.

جزیره ی زیبای کیش یکی از پرطرفدارترین مناطق توریستی ایران محسوب می شود که تلفیقی از مدرن بودن و طبیعت بکر را در خود جای داده است. منطقه آزاد بودن کیش یکی از عواملی است که رونق بسیار خوبی به آن بخشیده و به موجب آن، کالاهای لوکسی مانند خودروهای لاکچری توانسته اند به این جزیره راه پیدا کنند.

از آنجایی که خودروهای این منطقه تقریبا در هیچ کجای ایران پیدا نمی شوند، اجاره ماشین ، یکی از جذاب ترین تفریحات کیش محسوب می شود. به طوری که هر مسافری را به سواری و گشت و گذار با این خودروها وسوسه می کند.

چرا اجاره خودرو؟

بگذارید پیش از هر کاری به جواب این سوال بپردازیم که چرا اجاره خودرو در کیش مناسب و جذاب است؟ در وهله اول می‌دانیم که جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد که تورهای گردشگری تمامیِ آن‌ها را پوشش نمی‌دهند.

بنابراین رفتن به تمام این جاذبه‌ها نیاز به وسیله شخصی دارد و با توجه به هزینه های بالای حمل و نقل و محدود شدن رفت و آمدها، اجاره ماشین در کیش، به صرفه ترین راه برای گشت و گذار در این جزیره است. علاوه بر این جاذبه‌ها چه کسی می‌توان از نسیم خنک ساحلی کیش بگذرد؟ فکرش را بکنید، در نوار ساحلی خلیج فارس و در خودرو کروک خود در حال رانندگی هستید. نسیم ملایمی موهای شما را نوازش می‌دهد. تصور این لحظه حتی برای چند ثانیه لذت بخش است چه برسد به تجربه کردن آن.

از این موارد که بگذریم رانندگی و عکاسی با ماشین‌های لوکس و مطرح برندهای معتبر خارجی مانند دوج، نیسان، کادیلاک، مازراتی و… تجربه‌ای است که می تواند سفرتان را به یکی از خاطره انگیز تجربه هایتان تبدیل کند. از طرفی یک عصر دلچسب کنار خانواده فارغ از نگرانی و محدودیت های تور، نشستن بر لب ساحل آرامشی را برای شما ایجاد می‌کند که مطمئنا تا مدت‌ها در خاطرتان بماند.

حالا که دیدیم اجاره ماشین مزایای زیادی دارد باید به این نکته بپردازیم که پرطرفدارترین ماشین اجاره ای کیش کدام است؟

ماشین‌های پر طرفدار کیش

مسافران جزیره کیش معمولا به دنبال یک خودرو لوکس می‌گردند. شاید به همین خاطر بهترین ماشین‌های کیش برای اجاره برندهای معتبر جهانی هستند. پیشتر چند برند را نام بردیم اما بیایید چند خودرو خاص را بررسی کنیم.

1. هامر

خودرو هامر که به ظاهر عظیم الجثه اش مشهور است، یکی از معدود ماشین‌های آفرودی است که علاوه بر قدرت بالا ظاهر خاص و زیبایی دارد. طراحی این خودرو به گونه‌ای است که به کمک یک موتور 8 سیلندری و ظرفیت 6.5 لیتر تنها در مدت 7.5 ثانیه یه سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. آرامشی که رانندگی با این خودرو به ارمغان می‌آورد می‌تواند سبب شود از طبیعت بکر و زیبای کیش نهایت استفاده را ببرید. اجاره

اجاره خودرو در فرودگاه کیش

از آنجایی که اجاره ماشین در فروگاه امام خمینی، مورد استقبال مسافران تهران واقع شده است، برخی از شرکت های معتبر اجاره خودرو کیش، شرایطی فراهم کرده اند که دریافت خودرو در فرودگاه کیش نیز با شرایط آسان و دقیق انجام شود، تا مسافران این جزیره خودروی خود را به محض ورود به جزیره دریافت کنند.

2. مرسدس بنز c200

موتور 1.8 لیتری در کنار 184 اسب بخار قدرت یک غول آلمانی را می‌سازد. این خودرو سدان شاید یکی از محبوب‌ترین سری‌های تولید شده مرسدس بنز در ایران باشد. علت این محبوبیت ظاهر زیبا در کنار قدرت موتور بالا است که البته با ضمانت یک کمپانی مطرح جهانی همراه شده است. شاید بتوان از این خودرو به عنوان یکی از بهترین ماشین های اجاره ای لوکس در جزیره کیش نام برد.

3. مازراتی گیبلی

مازراتی یکی دیگر از لوکس ترین ماشین های کیش است که ظاهر فوق العاده ی آن، هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. سرعت این خودرو با حجم موتور 3 لیتری می‌تواند در مدتی کمتر از 6 ثانیه از سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بدون شک این خودروی سدان یک رقیب سر سخت میان تمام خودروهای لوکسی است که هرکس می‌تواند آن را سوار شود.

وقتی پای کمپانی مازراتی وسط باشد هزینه خرید چند میلیاردی چندان دور از ذهن نیست. البته باید گفت به لطف پیشرفت شرکت‌های اجاره خودرو شما لازم نیست چنین هزینه‌ای را برای تجربه رانندگی با این خودرو پرداخت کنید. شاید راحت‌ترین کار برای شما رزرو و اجاره این خودرو باشد. راحت از این جهت که محل تحویل خودرو را خودتان مشخص می‌کنید مثلا میخواهید در فرودگاه آن را تحویل بگیرید یا در شعبات سطح شهر. این امکان نه تنها برای این ماشین بلکه برای تمام خودروها فراهم شده است.

4. کامارو کروک

کامارو کروک که از لوکس ترین ماشین های لوکس محسوب می شود است. به طور کلی خودروهای کروک حال و هوای خاصی را برای رانندگی به ارمغان می‌آورند. حال اگر برند کامارو و در کل شورلت را در کنار این آپشن بگذاریم هیچ چیز قابل رقابت با آن نیست. مطمئنا اگر شما هم با این خودرو رانندگی کرده باشید به این امر واقف هستید. این خودرو در ابتدای تولید دو نوع 3.6 لیتری و 6.2 لیتری را به جهان عرضه کرد که توانست طرفداران بسیاری را جذب خود کند. قدرت موتور این سواری حدود 400 اسب بخار است که در نوع خود کم نظیر است. پیشنهاد می‌کنیم حتما سواری با این خودرو را تجربه کنید.

5. بی ام و 330 کروک

این خودرو بی ام و در کنار تمام تجربیات خوبی که از رانندگی با ماشین کروک می‌توانید تجربه کنید، امنیت بالایی را برای شما به همراه دارد. ویژگی متمایز کننده این خودرو داشتن 6 ایر بگ است که امنیت تمام سرنشینان را تضمین می‌کند. همچنین موتور 3 لیتری و قدرتی حدود 300 اسب بخار شرایطی را فراهم می‌کند که شما در کتر از 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه برسید. این ماشین به جرئت یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های اجاره‌ای کیش است که توانسته توجه بسیاری را جلب خود کند.

از قبیل این خودروها که نام و آوازه‌شان زبانزد خاص و عام است در کیش به راحتی پیدا می‌شود و امکان اجاره آن برای همه فراهم است؛ اما چه شرکتی برای اجاره خودرو معتبر است؟

کافه رنت همراه لحظه‌های خاطره‌انگیز سفر

کافه رنت، با بیش از ده سال سابق در زمینه اجاره خودرو، تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا پرطرفدارترین ماشین های اجاره ای کیش در لیست خودروهای خود قرار دهند تا مسافران بتوانند با شرایط و قیمت مناسب نسبت به اجاره ماشین در کیش اقدام کنند.

در این مطلب سعی شد تا 5 خودرو از خودروهای اجاره ای لوکس کیش را که در لیست محبوب ترین خودروها قرار می گیرند، معرفی می کنم. در جزیره کیش ده ها خودروی لوکس دیگر هستند که همگی قابلیت اجاره دارند و همگی در سایت کافه رنت قابل مشاهده هستند.

 

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا