Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولات سایپا ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر اعلام شد!

چندی پیش بود که در راستای اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خودروسازان در قبال جامعه، دو خودروساز بزرگ کشورمان، یعنی ایران خودرو سایپا اعلام نمودند تا برنامه دارند که نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، شرکت سایپا دومین طرح واگذاری محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانوداه و جوانی اعلام نموده است.

اینطور که اعلام شده، شرکت سایپا شرایط فروش فوق العاده برخی محصولات خود را ویژه مادرانی که دارای دو فرزند و یا بیشتر هستند، برگزار کرده است. این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) مورخ 1400/12/16 آغاز شده، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 4 خودرو شاهین G، ساینا S، کوئیک مجهز به گیربکس دستی و در آخر هم خودرو تیبا2 EX قابل درخواست است.

ذکر این نکته مهم است که خودرو شاهین G بدنبال اعلام اولین شرایط فروش فوق العاده آن بطور عمومی، در این طرح از فروش ویژه مادران دارای دو فرزند و یا بالاتر هم قرار گرفته است.

مهمترین نکته موجود در این طرح از فروش شرکت سایپا، این است که خودرو شاهین G برای اولین بار و پس از حدود 33 ماه از اولین شرایط پیش فروش و تولید حدود 26 الی 30 هزار دستگاه، وارد شرایط فروش فوق العاده این شرکت شده است. این درحالیست که رقیب مستقیم شاهین G، یعنی ایکو تارا دنده ای تنها پس از تولید حدود 5 هزار دستگاه، وارد فروش فوق العاده ایران خودرو شده بود.

از این جهت، می توان فروش شاهین را موفقیت آمیز محسوب کرد…

تصویر شرایط فروش

لازم به ذکر بوده، در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. در طرح فروش فوق العاده سایپا، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم میباشد.

لازم به ذکر است که درصورت برگزاری مراسم قرعه کشی و برنده شدن، از آن تاریخ افراد انتخاب‌ شده به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا را واریز نمایند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد است.

 

1 نظر
  1. داوود فراهانی می گوید

    سلام و خسته نباشید ..میدانید خودرو چه نقش مهمی در جامعه دارد..ایا به این فکر کرده لید برای آرامش و اسایش مردمان هر سرزمین خودرو یکی از علل مهم و تاثیر گذار میباشد..ایا میدانید موع و امکانات و زیبای و کارآمدی و… برای رضایت جامعه از کار شما چه سودی برای گذراندن همچین برهه ای از اقتصاد و تجریم که مردم را ناراضی کرده و همه را نمیتوان سرزنش کرد و خواست باشید که مردم این را درک کنند . چون ایشان به دنبال وسیله ای برای برطرف کردن نیاز خود و همچنین به شادی نشستن درون خود و به ارامش رسیدن دارد و حق هم دارد که شما اگر واقعا این را درک مبکنید باید که کمک حال دولت باشید و ابن سرزمین تا بحال دیده اید و در جال نظار کردن هستید که کمپانی های اتومبیل سازی در کشور های مختلف چه ها که نمیکنند حتی اضافه کردن یک پیچ رنگی و یا چیزی که به چشم انسان زیبا و … بیاید ایا انها گشورهای ارام و بدن مشکلی دارند ..چرا بخود نمی اید چرا .. مگر حقوق نمیگیرید و مگر توقع های شما براورده نمیشود.. چرا خدا را شکر نمیکنید و بخاطر او به مردم خدمت و امکانات قابل لمس و موجه و رضای کننده نمیدهید .. ایا همه این بدبختی تقصیر دولت است .. ایا عزت و .. رخود ا در نظر میگیرید ..شما که وظیفه دارید بشما هستم ..چرا با خدا و برای او نمیکنید و از او نمیخواهید.. که… امتحان کنید ..ببینم ااان ارامش دارید .. میدانم ندارید.. و خود نیز راضی نیستید.. پس از کجا و از کی میخوا۶ید.. منظور .. از کجا باید ارامش و جلب نظر شما ادسال شود … لطفا ادرس بدهید شاید بتوانم کمک کنم .. به دنبال چه میگزدید .. دیگر نگویم .. که خوب میدامید .. راهش به او و از او و با او باشید اگر در مدت زمان کوتاه نرسیدید به انچه میخواهید… اخر این چه فکر و ایمانی ست که شما را معطل کرده ..منتظر رهبرتان هستید معجزه کند یا رئیس دولت … پدر و مادر و اولاد عزیز همه باید کار کنید و مسئولیت پذیر باشید و بپذیرید انچه به شما تعلق دارد در عملکرد .. بابا جان کسی برای شما راحتی بدون … نمیاورد… بددنبال هر چه هستید راه را اشتباه رفتید.. اقاجان ایا قبول دارید خالق را ایا او را میشناسید ایا به او ایمان دارید .. اگر چنین است چرا تقصیر را به گردن کس دیگر می اندازید.. خود و رفتار خود را با انچه از بقیه میخواهید مقایسه کنید ایا همان است .. پس چطور است که برای خود نمیخواهید و برای دیگران میخواهید… شما تافته جدا بافته هستید و یا خد را اینچنین یافتید … برادر اول باید از خود شروع کنی بعد میتوانی از دولت توقع کنی ..وگرنه همچنین حقی نداری … بله من هم ماشین میخواهم ولی زوم ممیشود در این اوضاع …میگویم داوود تو میتوانی تحمل کنی و بکن تا به دولت و اقتصاد این اجازه رو بدهی تا بکمی از بار در حال فشار را …. بابا جان اخر مگر اقای رئیسی و یا هر کس دیگر میتواند این دوران و این وضعیت را به …. بگذراند …خوب اگر میتوتنی و یا راه حلی داری بفرما ..من ادرس میگذارم و تو را بجای ایشان ..بببنم چه میکنی …. نکنید و نکنید که خداوند از این نا مردمی راضای نمیشود …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.