مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه پرچم‌دار رنو آرکانا RS Line معرفی شد

رنو خانواده کراس‌اوور کوپه آرکانا را با معرفی یک نسخه جدید بنام RS Line برای مدل 2022 بزرگ‌تر کرده است. این نسخه جدید در صدر خانواده آرکانا قرار خواهد گرفت. تیپ جدید RS Line بر اساس مدل Intens شکل گرفته اما ویژگی‌های اسپرتی جدیدی به آن اضافه شده تا متمایز شود. RS Line در بیرون به رینگ‌های 18 اینچی RS آلیاژی برش الماسی، سپر جلوی منحصربه‌فرد با تیغه آئرودینامیکی الهام گرفته از فرمول یک، نشان‌های RS Line و صفحات محافظ جلو و عقب و همین‌طور زه جانبی خاکستری‌رنگ مجهز شده است.

رنو داخل این نسخه را هم با پارکابی‌های RS Line، تریم فیبر کربنی مصنوعی، پدال‌های اسپرت آلیاژی، غربیلک فرمان با روکش چرمی سوراخ‌دار و نشان RS، دوخت قرمز و خاکستری و دیگر نشان‌های RS از نسخه‌های معمولی متمایز کرده است. علاوه بر این، خریداران آرکانا RS Line از صفحه آمپر تمام دیجیتالی 10.25 اینچی، آینه عقب تیره شونده خودکار و سانروف هم بهره‌مند خواهند شد. تنها آپشن سفارشی برای این خودرو رنگ متالیک با قیمت 540 دلار و سقف مشکی‌رنگ با قیمت 440 دلار است.

آرکانا RS Line به‌صورت استاندارد از سیستم‌های ایمنی قابل‌توجهی هم بهره می‌برد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص وسایل نقلیه، عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره و هشدار عبور و مرور عقب اشاره کرد.

مثل دیگر مدل‌های آرکانا، این نسخه جدید RS Line هم به یک پیشرانه 1.3 لیتری سه سیلندر توربو مجهز است که 154 اسب بخار قدرت و 262 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیب 6 لیتر بنزین مصرف می‌کند و نیروی آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت رنو آرکانا RS Line مدل 2022 در بازار استرالیا از 40,090 دلار استرالیا معادل 30,660 دلار آمریکا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا