Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور در نوروز 1401

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ( نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات JAC , LIFAN , KMC ) طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی های خدمات پس از فروش از تاریخ1400/12/29 لغایت 1401/01/13 و طرح استقرار خودروهای امدادی از تاریخ 1400/12/27 لغایت 1401/01/14 در بیش از 100 پایگاه امدادی برگزار می گردد.
دکتر جواد قلعه تکی زاده ( مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو) ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1401 و آرزوی سلامتی هموطنان عزیز ، از آمادگی کامل “ناوگان امداد خودرو” و “نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور” خبر داد.
اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی ، گارانتی ، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی می باشد.
در ادامه ایشان عنوان نمودند که به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو و کاهش مدت زمان رسیدن به محل امدادخواهان در سال 1400 خودرو JAC S3 نیز به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار گرفت. با وجود کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد خودرو مشتریان می توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه های آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو ، الزمات گارانتی و … با شماره 42724-021 به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.
در پایان دکتر تکی زاده ضمن تاکید در خصوص عدم مراجعه مشتریان به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و هشدار بابت سوء استفاده امداد خودروهای غیر مجاز ، عنوان نمودند در طول اجرای طرح خدمات نوروزی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در قالب گروه‌های نظارتی به پایگاه‌های امدادی و نمایندگی های خدمات پس از فروش اعزام و میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی و کیفیت آن از طریق نظرسنجی تلفنی ارزیابی خواهد گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.