مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش نقدی بدون قرعه‌کشی کراس‌اوورهای خوش قیمت هایما توسط ایران‌خودرو اعلام شد

به تازگی، گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش فوق العاده دو کراس اوور چینی خود را اعلام کرد. در این طرح، علاوه بر شرایط فروش خودرو هایما اس7 پلاس (توربوشارژ پلاس)، هایما اس5 پلاس هم مانند طرح های فروش قبلی وجود دارد.

الحمد الله در این طرح، افزایش قیمتی به چشم نخورده و همانند طرح فروش قبلی، قیمت نسخه S7 توربو پلاس به صورت قطعی 680 میلیون و 996 هزار تومان و قیمت خودرو S5 پلاس هم 595 میلیون تومان است. زمان تحویل نیز سه ماهه ذکر گردیده و ایران خودرو هر دو خودرو را با رنگ‌های خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید و ذغالی عرضه می‌کند که تمامی این رنگ‌ها متالیک هستند. البته لازم به ذکر بوده که خودرو هایما S7 توربو پلاس با رنگ قهوه‌ای اسپرسو متالیک هم در این دوره از طرح از فروش ایران خودرو، عرضه می‌شود.

تصویر شرایط فروش

در این طرح، قیمت خودروها قطعی است؛ ولیکن در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود. هم‌چنین در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در خصوص تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد.

این طرح از فروش گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/26 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت زمان خواهد داشت.  لازم به ذکر است که با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

اما در این شرایط فروش ایران خودرو، ذکر گردیده که قرعه کشی برگزار نخواهد شد و افراد درصورت رسیدن به سایر بخش ها، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌ خودرو واریز نمایند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد هستند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جانم سندش هم آزاده
    ما ۲۵بار تو ایران خودرو ثبت نام کردیم اصلا در نیومده انشاالله این سری در بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا