مکمل بنزین
خبر

تصاویری از داخل کابین EQS مرسدس بنز

مرسدس‌بنز، قبل از معرفی رسمی شاسی‌بلند خود با نام EQS 2023  در آوریل، تصاویری از فضای داخلی این محصولش را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که از تصاویر هم مشخص است، مرسدس زبان طراحی جدیدی، برای داخل کابین، طراحی نکرده است. مانند گذشته، چشم‌نواز‌ترین بخش داخل خودرو، صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۵۶ اینچی است که در کل کابین جلوی خودرو قرار دارد.

این بخش، دارای یک صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی OLED است که به سرنشین جلو این اجازه را می‌دهد که در حین حرکت خودرو، به تماشای محتواهای مولتی‌مدیا بپردازد. بخش جالب توجه اینجاست که اگر دوربین آنبورد متوجه شود که راننده حتی به‌صورت پنهانی در‌حال تماشای نمایشگر است، صفحه‌نمایش به‌صورت خودکار، کم‌نور می‌شود تا مجددا چشمهای او روی جاده متمرکز گردد.

کابین داخلی، از چوب و چرم ساخته شده است تا فضایی زیبا و جذاب مانند سالن برای سرنشینان به‌وجود بیاورد. مرسدس، به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا فضای داخلی را در هفت ترکیب رنگ مختلف سفارش دهند. همچنین صندلی‌های ردیف سوم اختیاری است و ردیف دوم هم با قابلیت تنظیم برقی ارائه می‌شود که در‌نتیجه به EQS  این اجازه را می‌دهد تا هفت مسافر را جا‌به‌جا کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌ذکر این خودرو سیستم صوتی Dolby Atmos و سیستم فیلتر هوای HEPA برای جلوگیری از ورود گرد‌ و غبار به داخل کابین است.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا