مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل آینده مرسدس بنز GLC چه شکلی خواهد بود؟

اخیراً پوشش‌های استتاری سنگین نسل بعدی مرسدس بنز GLC با نمونه‌های نازک‌تری جایگزین شده‌اند که کمتر ویژگی‌های خودرو را پنهان می‌کنند. علاوه بر این، به‌تازگی یک نمونه آزمایشی از این خودرو بدون پوشش‌های استتاری دیده شده است هرچند که فقط بخشی از سمت شاگرد GLC در این تصویر مشخص است. حال با استفاده از همه این تصاویر، وب‌سایت روسی Kolesa اقدام به طراحی رندرهایی از نسل جدید GLC کرده است.

این رندرها نمای واضحی از جلو و عقب خودرو را به تصویر کشیده‌اند و احتمالاً تا حدی به واقعیت نزدیک خواهند بود. مطمئناً طراحی بیرونی GLC جدید تکاملی خواهد بود و خیلی از فرم کلی نسل کنونی فاصله نخواهد گرفت اما زیر این پوسته آشنا تغییرات مهمی پنهان شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به بزرگ‌تر شدن خودرو نسبت به نسل فعلی اشاره کرد. در جلوی GLC جدید می‌توانیم انتظار چراغ‌های باریک‌تری را داشته باشیم که در طرفین جلوپنجره بزرگی قرار گرفته‌اند. در عقب نیز هرچند چراغ‌ها همچنان افقی هستند اما فرم کلی آن‌ها تغییر کرده و به کراس‌اوور کوچک‌تر GLA شبیه شده است.

اما علاوه بر این رندرها، تصاویر جاسوسی زیادی هم از نسل جدید GLC در حال انجام آزمایش‌های زمستانی در شمال اروپا منتشر شده است. هرچند کراس‌اوور کامپکت مرسدس در این تصاویر کاملاً با پوشش‌های استتاری پنهان شده اما برخی ویژگی‌های آن مثل جلوپنجره و فرم کلی چراغ‌های جلو قابل‌تشخیص است. نسل بعدی GLC پیشرانه‌های خود را از C کلاس قرض خواهد گرفت. تمام پیشرانه‌های این نسل حتی مدل‌های اسپرت و پرچم‌دار AMG از نوع چهار سیلندر هیبریدی خواهد بود. این پیشرانه‌ها شامل نمونه‌های هیبریدی خفیف و پلاگین‌هیبریدی می‌شود و قدرت آن‌ها می‌تواند در نسخه پرچم‌دار AMG به بیش از 600 اسب بخار برسد.

 

هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانیم که چه زمانی این پوشش‌های استتاری کنار خواهند رفت و نسل جدید GLC رسماً معرفی خواهد شد اما با توجه به اینکه مرسدس بنز پروتوتایپ‌های این خودرو را با پوشش‌های نازک‌تر که لوگوی شرکت روی آن‌ها نقش بسته در معرض دید عموم قرار داده است، می‌توان انتظار داشت که GLC جدید به‌زودی معرفی شود. این اتفاق قطعاً تا پیش از پایان سال جاری رخ خواهد داد و کراس‌اوور کامپکت مرسدس با مدل 2023 به بازار خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا