مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو کپچر RS Line معرفی شد، نسخه‌ای پرچم‌دار با تجهیزات کامل

رنوی استرالیا خانواده مدل کپچر را با معرفی نسخه پرچم‌دار جدیدی بنام RS Line گسترش داده است. این نسخه جدید که به سه تیپ قبلی کپچر در استرالیا اضافه خواهد شد، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ظاهری و تزئینی ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها در بیرون شامل رینگ‌های آلیاژی برش الماسی 18 اینچی، بازطراحی سپر جلو که به تیغه آئرودینامیکی الهام گرفته از فرمول یک مجهز و کمی تهاجمی‌تر شده است، سر اگزوز کرومی دوتایی در عقب، صفحات محافظ زیر سپرهای جلو و عقب و البته نشان‌های RS Line می‌شود.

ازجمله تغییرات داخلی این کپچر پرچم‌دار هم می‌توان به پارکابی‌های کرومی RS Line، پدال‌های آلیاژی، تریم طرح فیبر کربن، دوخت قرمز و خاکستری و نشان‌های RS Line اشاره کرد. این کراس‌اوور فرانسوی همچنین به صفحه آمپر تمام دیجیتالی 10.25 اینچی، آینه عقب تیره شونده خودکار، دستیار پارک و چراغ‌های جلوی خودکار هم مجهز است. رنو قصد دارد با ارائه نسخه‌های RS Line در استرالیا، میراث اسپرتی خود را به محصولات تولیدی منتقل کند. این کار همچنین تنوع بیشتری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. پیش‌ازاین، برای مدل آرکانا هم در استرالیا نسخه RS Line ارائه شده بود.

کپچر RS Line اما در بخش فنی و پیشرانه هیچ تغییری را تجربه نکرده و مثل دیگر نسخه‌هایی که در استرالیا عرضه می‌شوند، از همان موتور 1.3 لیتری بنزینی توربو با 152 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. این موتور به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل شده و نیروی خود را صرفاً به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

خانواده کپچر در استرالیا از تیپ لایف با قیمت پایه 30,090 دلار استرالیا معادل 22,600 دلار آمریکا آغاز می‌شود. قیمت تیپ بعدی که Zen نام دارد، از 32,090 دلار استرالیا معادل 24,100 دلار آمریکا آغاز می‌شود و پس از آن‌هم تیپ Intens با قیمت 37,090 دلار استرالیا معادل 27,800 دلار آمریکا قرار دارد. حال نیز تیپ جدید RS Line با قیمت 39,590 دلار استرالیا معادل 29,700 دلار آمریکا در صدر این خانواده قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا