مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار اولین تصاویر رسمی از چری تیگو 8 پرو پلاگین‌هیبریدی

چری به‌تازگی تصاویر رسمی Tiggo 8 Pro Kunpeng e+ را منتشر کرده است. این خودرو نسخه پلاگین‌هیبریدی تیگو 8 پرو محسوب می‌شود. تیگو 8 پرو در مقایسه با تیگو 8 و تیگو 8 پلاس، کراس‌اوور اسپرت‌تری است و خریداران جوان‌تر را هدف قرار داده است. در جلوی خودرو شاهد جلوپنجره X شکلی هستیم که کاملاً با دو نسخه قبلی تیگو 8 متفاوت است. بالای این جلوپنجره هم چراغ‌های باریکی قرار گرفته که توسط یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند. در عقب خودرو نیز چهار سر اگزوز دایره‌ای در طرفین سپر، نمای اسپرتی را ایجاد کرده‌اند.

در داخل تیگو 8 پرو پلاگین‌هیبریدی شاهد نمایشگر دوتایی 24.6 اینچی هستیم که همراه با آن سیستم صوتی فراگیر سونی با 10 بلندگو و نورپردازی داخلی هم ارائه می‌شود. علاوه بر این، کراس‌اوور جدید چری از نمایشگر سربالا هم برخوردار است که اطلاعاتی مثل سرعت خودرو، ناوبری، تلفن و… را به نمایش درمی‌آورد. این خودرو که به سه ردیف صندلی با ظرفیت حمل هفت نفر مجهز است، 4,745 میلی‌متر طول، 1,860 میلی‌متر عرض و 1,745 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,710 میلی‌متر است.

Tiggo 8 Pro Kunpeng e+ به سیستم هیبریدی Kunpeng DHT مجهز است که از یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی توربو به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده است که یکی از این موتورهای برقی در جلو و دیگری در عقب قرار دارد. در این سیستم یک پکیج باطری 19.2 کیلووات ساعتی هم تعبیه شده که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا 100 کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی فراهم می‌کند. این خودرو همچنین به سامانه چهارچرخ محرک ساخت چری و ZF هم مجهز است.

چری در تیگو 8 پرو 9 حالت مختلف را تعبیه کرده که شامل تمام الکتریکی تک موتوره، تمام الکتریکی دو موتوره، فقط موتور بنزینی، رانندگی با هردو نیرو، شارژ در حال پارک و شارژ در حال رانندگی می‌شود. این حالات را می‌توان برای انطباق با شرایط جاده و رانندگی تغییر داد. به‌عنوان‌مثال، هنگام رانندگی در ترافیک سیستم به‌طور خودکار در حالت شارژ قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود چری Tiggo 8 Pro Kunpeng e+ از اردیبهشت امسال در بازار چین عرضه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا