مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه آمریکایی نسل جدید هوندا HR-V معرفی شد

سال گذشته هوندا نسل جدید کراس‌اوور HR-V را برای بازار اروپا معرفی کرد و در همان زمان اعلام نمود که برای بازار ایالات‌متحده نسخه منحصربه‌فردی از این خودرو را در نظر گرفته است. حال هوندا رسماً نسخهٔ آمریکایی نسل جدید HR-V را معرفی کرده است. این خودرو در ظاهر طراحی ساده‌تری نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است. جلوپنجره بزرگ‌تر، کاپوت کشیده و خط سقف صاف‌تر از ویژگی‌های HR-V آمریکایی هستند. همچنین در طراحی این خودرو از عناصر سدان محبوب سیویک هم استفاده شده است.

نسل جدید HR-V همچنین در پلت‌فرم هم با سیویک مشترک خواهد بود. این کراس‌اوور جدید نسبت به نسل قبلی کشیده‌تر و عریض‌تر شده که هم نمایی اسپرت‌تر به آن می‌بخشد و هم کابین جادارتری را فراهم می‌کند. هوندا هنوز پیشرانه و مشخصات فنی HR-V جدید را اعلام نکرده و صرفاً گفته است که این نسل از پیشرانه پاسخگوتری برخوردار خواهد بود. این یعنی ممکن است کراس‌اوور جدید هوندا از یکی از پیشرانه‌های توربوشارژ سیویک استفاده کند. همچنین به‌منظور ارائه دینامیک رانندگی اسپرت‌تر، در تعلیق عقب HR-V هم بجای میله پیچشی از تعلیق مستقل استفاده شده است.

هوندا از چراغ‌های LED عریض در جلو و عقب به‌عنوان ویژگی‌های طراحی برجسته HR-V جدید یاد کرده است. همچنین یک اسپویلر کاربردی در عقب نیز به حال و هوای اسپرت خودرو اضافه می‌کند. هوندا این کراس‌اوور را خودرویی با ویژگی‌هایی فراتر از سگمنت خود توصیف کرده که نسل جدیدی از خریداران را جذب خواهد کرد و اهمیت خود به‌عنوان نقطه ورود به سبد محصولات هوندا را افزایش خواهد داد. این شرکت اما هنوز تاریخ معرفی کامل نسل جدید نسخه آمریکایی HR-V و انتشار مشخصات آن را اعلام نکرده ولی گفته است که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه خواهد کرد.

HR-V یکی از محصولات محبوب و پرفروش هوندا در بازار آمریکا بوده است به‌گونه‌ای که سال گذشته بیش از 137 هزار دستگاه از آن در این کشور به فروش رسید. گفته شده نسل جدید این خودرو از تابستان در آمریکا عرضه خواهد شد تا با خودروهایی مثل تویوتا C-HR، جیپ رنگید و فولکس‌واگن تائوس رقابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا