مکمل بنزین
رپورتاژ

معرفی و دانلود فیلم های ترسناک

دلباخته های موضوعات ترسناک و دلهره آور کم نیستند، دلیل این علاقه به مسائل روانشناختی یا شرایط روانی فرد بیننده در آن لحظه برمیگردد و در عین حال از محبوب ترین ژانرهای جهان است.

فیلم های ترسناک مرز نمی شناسند و در تمامی نقاط جهان محبوب و طرفدار دارند، وقوع حوادث مهیب در دنیا باعث شده تا درخواست کاربران برای ساخت فیلم های دلهره آور دوچندان شود، البته سازندگان این آثار بدشان نمی آید با ساخت یک داستان از پیش اتفاق افتاده مانورهای زیادی بر این موضوع دهند که این فیلم ساخته شده بر اساس داستان واقعی می باشد. کنکجاوی، هیجان و گاهی سرخوشی و عصبانیت مزید بر علت است تا بینندگان به سراغ تماشای فیلم های جدید ترسناک بروند و سن و سال در این مقوله مطرح نیست چراکه تمامی فیلم های این ژانر در سرویس های مختلف دانلود فیلم ترسناک 2022 به وفور یافت می گردد.

جدیدترین فیلم های ترسناک

  • دانلود فیلم رودخانه خیلی سرد

فیلم دلهره آور رودخانه خیلی سرد (So Cold the River) یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی پل شولبرگ است که توسط دو کمپانی 1804Productions و Pigasus Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز پل شولبرگ به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون بتانی جوی لنز، آلیسیا رینر، اندرو جی وست، کیتی سریف، دینا داناگان، مایکل جی راجرز، کوین کاهون، کینگستون ورنز در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 25 مارس سال 2022 میلادی توسط Saban Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس در 29 مارس نیز در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم رودخانه خیلی سرد اقتباسی هیجان‌انگیز و جذاب از پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، به همین نام اثر مایکل کوریتا می‌باشد؛ این فیلم پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، سکانس‌های مهیج، نویسندگی، داستان جذاب و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را ستایش کردند.

در مورد یک مستندساز معروف به نام اریکا شاو است که توسط آلیسا بردفورد کوهن، استخدام می‌شود تا درباره پدرشوهر در حال مرگش، میلیونر مرموز کمپبل بردفورد یک مستند بسازد. اما همانطور که اریکا در حال تحقیق درباره خانواده بردفورد است، وجود یک نفرین خانوادگی که موجب مرگ‌ها و خودکشی‌ های مرموز می‌ شود را آشکار می کند.

  • دانلود فیلم ارباب

فیلم سینمایی ارباب، استاد یا مستر (Master) یک فیلم درام، ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ماریاما دیالو است که توسط سه کمپانی Amazon Studios و Animal Kingdom و Big Indie Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ماریاما دیالو به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون رجینا هال، زوئی رنی، تالیا رایدر، الا هانت، نوآ فیشر، آنا ون پاتن، آنجلا گرووی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 21 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 18 مارس توسط سرویس ویدئویی Amazon Prime Video در آمریکا و سایر کشورها نیز همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید که پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، فیلمنامه، داستان ترسناک و هیجانی، نحوه کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را تحسین کردند؛ فیلم ارباب پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی موفق شد برنده جایزه Palm Springs برای بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر برای بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نیز شود. برای دانلود فیلم های خارجی ترسناک به بزرگترین سایت فیلم های دلهره آور سلام کنید.

  • دانلود فیلم عواقب

فیلم خارجی عواقب یا افترمیت (The Aftermath) فیلمی درام، عاشقانه و جنگی، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای بریتانیا، آمریکا و آلمان به کارگردانی جیمز کنت است. بازیگرانی چون کیرا نایتلی، الکساندر اسکارشگرد، جیسون کلارک، کیت فیلیپس، فلورا تیمان، مارتین کامپستون، فردریک پرستون و پاندورا کالین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم عواقب که محصول مشترک کمپانی‌های امیوزمنت پارک فیلمز، اسکات فری پروداکشنز و بی‌بی‌سی فیلمز به حساب می‌آید، در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۹.۲ میلیون دلاری رسیده‌ است. این فیلم که بر اساس رمان عواقب به قلم ریدیان بروک ساخته شده، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ توسط کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز به روی پرده سینماهای کشور آمریکا رفته‌ است.

  • دانلود فیلم جیغ 5

جیغ 5 (Scream) با ژانر ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت است. همچنین کوین ویلیامسون نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این قسمت فعالیت می‌ کند. این فیلم به عنوان پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیغ، که دنباله‌ای مستقیم از فیلم جیغ ۴ سال ۲۰۱۱ است و بعد از فوت وس کریون در سال 2015، کارگردانی قسمت جدید توسط سازندگان دیگری انجام شد؛ جیغ 5 در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ توسط پارامونت پیکچرز در طول همه‌گیری کووید-۱۹ در ایالات متحده اکران شد. این فیلم تاکنون ۱۳۸ میلیون دلار فروخته‌است و هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ است؛  منتقدان فیلم را به دلیل ارج نهادن به میراث کریون و ارائه توضیحات متا فکری درباره فیلم‌های ترسناک مورد تحسین قرار دادند و برخی آن را بهترین دنباله‌های جیغ می‌ دانند. داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به زادگاه قدیمی خود بازمی‌گردد، تا فقط با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبرو شود. جهت دانلود فیلم جیغ 5 جدیدترین محصول 2022 در ژانر ترسناک با 4 کیفیت عالی بلوری به رسانه ناب مووی وارد شوید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا