مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

اولین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده اعلام شد!

چندی پیش بود که در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو خودروساز بزرگ کشورمان، یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام نمودند تا قرار است که نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، گروه صنعتی ایران خودرو چهارمین طرح واگذاری و اولین مرحله از پیش فروش محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانوداه و جوانی اعلام نموده است.

این طرح از پیش فروش ایران خودرو که قرار است تا از روز سه‌شنبه مورخ 1401/01/23 آغاز شود، تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 1401/01/25 مهلت خواهد داشت. در این شرایط پیش فروش، خودروهایی چون رانا پلاس، پژو 207i دستی مجهز به سقف شیشه ای، تارا دنده ای، تارا اتوماتیک، سورن پلاس، پژو 207i MC، دنا پلاس توربو دنده ای 6 سرعته و مجهز به فرمان برقی و در آخر هم خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک قابل درخواست می‌باشند.

لازم به ذکر بوده، در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت پیش فروش باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

تصویر شرایط پیش فروش

 

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه سال گذشته به بعد است، فراهم شده است. مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من از سال 99 شرع کردم به ثبت نام و تا الان اسمم در نیامده. فکر می کنم که مسئولان ایران خوردو یک خودرو به مردم می دهند و بقیه اش را به دلالان در بازار می دهند که با قیمت بالای بفروشند. این اطلاعیه ها کاملاً دروغه. تا نگرش مافیایی بر ایران خودرو حاکم است هیچ ماشینی به دست مصرف کننده واقعی نمیرسد.
    بی خودی شعار ندید و دستتان برای همه رو شده.

  2. من از سال 99 شرع کردم به ثبت نام و تا الان اسمم در نیامده. فکر می کنم که مسئولان ایران خوردو یک خودرو به مردم می دهند و بقیه اش را به دلالان در بازار می دهند که با قیمت بالای بفروشند. این اطلاعیه ها کاملاً دروغه. تا نگرش مافیایی بر ایران خودرو حاکم است هیچ ماشینی به دست مصرف کننده واقعی نمیرسد.
    بی خودی شعار ندید و دستتان برای همه رو شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا