مکمل بنزین
گوناگونخبر

به‌روزرسانی شاسی‌بلند میتسوبیشی اکلیپس کراس برای مدل 2023

میتسوبیشی اکلیپس قبلاً یک کوپه اسپرت جذاب بود که نظر جوانان را جلب می‌کرد اما این نام پس از چند سال غیبت، در سال 2017 با یک کراس‌اوور کامپکت بنام اکلیپس کراس بازگشت. در اوایل سال 2021 نیز نسخه فیس‌لیفت این خودرو معرفی شد و حالا برای مدل 2023 به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده است. میتسوبیشی که سال گذشته در ایالات‌متحده با افزایش فروش چشمگیری مواجه شد و سال بسیار خوبی را سپری کرد، امیدوار است بتواند با محصولات جدیدی مثل همین اکلیپس کراس، این موفقیت را ادامه دهد.

بزرگ‌ترین تغییر بیرونی اکلیپس کراس مدل 2023 ارائه رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی جدید در تیپ‌های LE، SE و SEL است. برای این خودرو همچنین برخی سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته مثل دستیار جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط هم ارائه شده است. تیپ‌های LE، SE و SEL به‌صورت استاندارد به نوربالا و برف‌پاک‌کن‌های خودکار مجهز هستند درحالی‌که از تیپ SE به بالا هشدار نقاط کور، دستیار تغییر خط و هشدار عبور و مرور عقب هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

زیر کاپوت اکلیپس کراس یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر قرار گرفته است که 152 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. این خودرو با سامانه چهارچرخ محرک فوق‌العاده میتسوبیشی بنام S-AWC ارائه می‌شود که در مسابقات خشن رالی و داکار امتحان خود را پس داده است.

قیمت اکلیپس کراس مدل 2023 در تیپ پایه ES از 25,795 دلار آغاز می‌شود و در تیپ‌های بعدی شامل LE به 27,045 دلار، SE به 28,045 دلار و نهایتاً SEL به 29,295 دلار می‌رسد. این کراس‌اوور ژاپنی با پنج سال یا 96 هزار کیلومتر گارانتی کلی، 10 سال یا 160 هزار کیلومتر گارانتی قوای محرکه، هفت سال یا 160 هزار کیلومتر گارانتی پوسیدگی و خدمات جاده‌ای پنج‌ساله بدون محدودیت پیمایش ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا