مکمل بنزین
گوناگونخبر

جنسیس GV80 یکی از برترین جوایز صنعت خودرو را کسب کرد

جنسیس هرچند برند نوپایی است اما به‌سرعت در حال گسترش فعالیت‌های خود است. این شرکت نه‌تنها به گسترش شبکه نمایندگی‌های خود در ایالات‌متحده ادامه می‌دهد بلکه آماده فروش چندین مدل الکتریکی مثل کراس‌اوور GV60 هم می‌شود. این برند لوکس کره‌ای حتی با معرفی نسل جدید و خیره‌کنندهٔ G90 به مبارزه با مرسدس بنز S کلاس برخاسته است؛ اما روند موفقیت‌های جنسیس در اینجا به پایان نمی‌رسد زیرا سازمان آمریکایی JD Power یکی از باارزش‌ترین جوایز صنعت خودرو را به شاسی‌بلند GV80 این شرکت اعطا کرده است.

این شاسی‌بلند لوکس کره‌ای موفق به کسب جایزهٔ توان مهندسی از HD Power شده است. GV80 در بین تمام خودروهای بازار، بالاترین امتیاز را در این زمینه کسب کرده است. برای اعطای این جایزه، نتایج مطالعه JD Power در زمینه کیفیت اولیه خودروها (به‌طور مخفف IQS) با مطالعه APEAL این موسسه (مخفف عملکرد، اجرا و ترکیب خودروها) ترکیب شده است. در مطالعه IQS تعداد مشکلات خودروها در 90 روز نخست مالکیت بررسی می‌شود درحالی‌که مطالعه APEAL میزان رضایت کلی مالکین را در 90 روز نخست مالکیت بررسی می‌کند. هردو امتیاز این مطالعه‌ها ارزش یکسانی دارند و با رقبا مقایسه می‌شوند.

قیمت GV80 مدل 2022 از 51,295 دلار آغاز می‌شود و در نسخه پایه با یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این، یک پیشرانه قوی‌تر 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 375 اسب بخار قدرت هم برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. تجهیزات استاندارد GV80 شامل تنظیم برقی 12 جهته صندلی‌های جلو، کنترل تهویه خودکار دو منطقه‌ای و کروز کنترل تطبیقی می‌شود. همچنین تمام تیپ‌های این خودرو از سیستم‌های کمک‌راننده زیادی مثل دستیار فرمان، هشدار ترافیک جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، پایش نقاط کور و هشدار خروج از خط هم بهره می‌برند.

مدیرعامل جنسیس موتور آمریکای شمالی در مورد کسب این جایزه توسط GV80 گفته است:

جنسیس متعهد به طراحی و مهندسی محصولات در کلاس جهانی برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان است. ما به خاطر دریافت این جایزه از JD Power خرسندیم. با عملکرد پالایش‌یافته، طراحی جسورانه و راحتی استثنایی، تعجبی ندارد که GV80 موردعلاقه خریداران و کارشناسان صنعت خودرو باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا