مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات جاسوسی از دو محصول مینی برقی چری

شرکت‌های خودرو‌سازی زیادی در سرتاسر دنیا و از جمله در چین، چه به‌صورت سرمایه‌گذاری مشترک و چه‌ به‌صورت برند مستقل، در‌حال ورود به بازار خودروهای با سوخت انرژی جدید هستند. به‌عنوان مثال، چری در همین زمینه برندی با نام iCar Ecology را راه‌اندازی کرده است. اخیرا هم مشخصات دو مدل از خودروهای برقی این شرکت، با نام‌های Chery QQ Wujie Pro و Little Ant Pro جاسوسی شده است.

                                                                    Wujie Pro

 

این دو مدل با طراحی‌های مختلف‌، گروه‌های مصرف‌کننده متفاوتی را هدف قرار خواهند داد. هر دو خودرو از طراحی دو درب استفاده خواهند کرد و سبک طراحی آن‌ها به‌شکل کراس‌اور سدان و با فاصله نسبتا بالا از سطح زمین است.

                                                                            Wujie Pro

این خودروها از نظرخطوط طراحی، نسبتا غنی بوده و حالتی اسپرت دارند. درب‌ها بخش بزرگی از بدنه را به خود اختصاص داده است و طراحی ستون C به‌شکل X نیز، ظاهر خودروهای جدید را بسیار شیک کرده است. اطراف خودروها، رینگ‌ها، بال‌های عقب و لوگوی جلو و عقب، این دو خودرو تفاوت زیادی با هم دارند. Little Ant Pro مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود و Wujie Pro هم دارای جلوه بصری کلی شیک‌تری است.

                                                             Little Ant Pro

طبق عکس‌های جاسوسی قبلی از Little Ant Pro اگر‌چه این‌دو خودرو از طراحی دو درب استفاده می‌کنند اما همچنان 4 صندلی، در آن ها استفاده شده است. صندلی‌های جلو از نوع اسپورت و در عقب، دو صندلی با قابلیت تا شدن 50/50 قرار داده شده است.

همچنین از عکس‌های جاسوسی قابل تشخیص است که در Wujie Pro، از یک صفحه کنترل مرکزی با کیفیت نمایش نسبتا بالا استفاده می‌کنند که دکمه‌های فیزیکی برای عملکردهای دیگر، در زیر آن قرار دارند. یک چیز خاص، که توجه را جلب می‌کند این است که در مرکز این دکمه‌ها، دکمه‌ای قرار دارد که در مرکز آن، علامت استارت و استاپ موتور است و در بالای آن، علائم مربوط به دنده قرار دارد. همچنین Wujie Pro به تراشه نسل سوم Qualcomm 6155 مجهز شده است که حداکثر فرکانس تک هسته‌ای آن می‌تواند به 1.9 گیگا‌هرتز برسد. همچنین این خودرو به تصویر پانورامای 540 درجه مجهز شده است. به‌این‌معنی که این خودرو می‌تواند حتی شرایط جاده در زیر شاسی خودرو را به سیستم تصویر داخل کابین منتقل کند تا به راننده در درک جامع‌تری از شرایط جاده، کمک کند.

از نظر قوای فنی، Wujie Pro از یک موتور الکتریکی 70 کیلو‌واتی استفاده می‌کند. Little Ant Pro ممکن است از یک موتور ارتقا یافته 55 کیلو‌واتی استفاده کند.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا