مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده اعلام شد!

چندی پیش بود که در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو خودروساز بزرگ کشورمان، یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام نمودند تا قرار است که نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق العاده دیگری از محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانوداه و جوانی اعلام نموده است.

این طرح‌ که از ساعت 9 صبح امروز، دوشنبه مورخ 1401/01/129 آغاز گردیده، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 3 خودرو ساینا S، تیبا SX و در آخر هم خودرو کوییک مجهز به گیربکس دستی قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند. لازم به ذکر بوده که درصورت ثبت‌نام و درخواست کم‌تر از ظرفیت موجود و مشخص، قرعه کشی برگزار نخواهد شد.

نکته مهمی که در این طرح از فروش فوق العاده شرکت سایپا اعلام شده، این است که دو خودرو کوییک معمولی و تیبا SX با مدل 1400 و خودرو ساینا S براساس مدل 1401 خواهند بود.

تصویر شرایط فروش

لازم به ذکر بوده، در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. در طرح فروش فوق العاده سایپا، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه سال گذشته (1400) به بعد است، فراهم میباشد.

لازم به ذکر است که درصورت برگزاری مراسم قرعه کشی و برنده شدن، از آن تاریخ افراد انتخاب‌ شده به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا را واریز نمایند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا