مکمل بنزین
گوناگونخبر

پرچمدار بی‌ام‌و سری i در راه است!

20483907001446699534

ترکیبی از خودورهای i3 و i8 بی‌ام‌و، به عنوان گل سرسبد این سری از محصولات کمپانی بی‌ام‌و در سال 2021 عرضه خواهد شد. این خودرو بدون راننده با نام i Next، توسط هارالد کروگر، مدیر عامل این کمپانی، در جلسه سالانه سهام‌داران بی‌ام‌و معرفی شد.

کروگر گفت: ما در سال 2018 بی‌ام‌و i8 Roadster را عرضه خواهیم کرد. این پروسه با تولید بی‌ام‌و i Next در سال 2021 ادامه پیدا خواهد کرد. وی بدون راننده بودن، اتصال دیجیتال، وزن کم با طراحی هوشمند و طراحی داخلی کاملا جدید که نسل جدیدی از خودروهای برقی را به ارمغان میآورد را از ویژگی و نوآوری‌های استفاده شده در این خودرو بر شمرد. کروگر مباحثه در زمینه خودروهای برقی را احساسی خواند، اما بر تصمیم قاطع شرکت برای پیشرفت تاکید کرد.

بی‌ام‌و با تولید i Next، در پی رقابت با خودروهای ساخت تسلا، خصوصا مدل‌ سدان S و شاسی‌بلند X است. قیمت این خودرو و تاریخ عرضه آن در بازار ایالات متحده آمریکا توسط بی‌ام‌و اعلام نشده است. خودروهای سری i بی‌ام‌و با با فروشی بیش از 50000 خودرو تا به امروز، در حال گسترش هستند. مدیرعامل بی‌ام‌و از خودروی بی‌ام‌و i3 به عنوان انقلابی در مهندسی خودروهای برقی از سال 2013 یاد کرد.

به نظر میرسد بی‌ام‌و می‌داند خریداران خودروهای لوکس، نگاهی فراتر از محصولات مرسدس بنز و آئودی دارند و خودروهای سری i این کمپانی آماده ورود به این محدوده جدید هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا