مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش برخی تیپ های تارا و دنا پلاس توربو توسط ایران خودرو اعلام شد!

دقایقی پیش، گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش برخی نسخه های تارا و دنا پلاس توربو را اعلام کرد. در این طرح، 4 محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا اتوماتیک، تارا دستی و در آخر هم دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی و فرمان برقی حضور دارند که موعد تحویل تمامی آن‌ها، به طور میانگین از فروردین الی اردیبهشت ماه سال 1402 است (در جدول، به صورت جداگانه مشخص گردیده است).

نکته مهمی که ایران خودرو در این بخشنامه ذکر نموده، این است که مبلغ پیش پرداخت در نظر گرفته شده، کمتر از 50 درصد قیمت خودرو است.

تصویر بخشنامه

متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه مورخ 1401/02/06 اقدام به ثبت‌نام کرده و تا روز پنجشنبه مورخ 1401/02/08 زمان برای ثبت‌نام وجود دارد. متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است تا سه روز پس از ثبت‌نام متقاضیان در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو، مراسم قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برندگان این طرح مشخص می‌شوند. از آن تاریخ، افراد انتخاب‌شده به مدت 3 روز فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو را واریز نمایند. اما در این طرح از پیش فروش محصولات ایران خودرو، همچنان روند عرضه و ثبت‌نام خودرو مانند گذشته بوده و مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی این امکان فراهم می‌شود تا ودیعه اول را به‌ حساب ایران‌خودرو واریز نمایند.

برای آگاهی از آخرین محدودیت های موجود در ثبت نام، برروی این جمله کلیک فرمایید!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا