Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش فروش برخی از محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده اعلام شد!

چندی پیش بود که در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو خودروساز بزرگ کشورمان یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام نمودند تا قرار است نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، گروه خودروسازی سایپا طرح واگذاری دیگری از محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانواده و جوانی اعلام نموده است.

شرکت سایپا شرایط پیش فروش برخی محصولات خود را ویژه مادرانی که دارای دو فرزند و یا بیشتر هستند، اعلام کرده است. این طرح‌ که از ساعت 13 روز گذشته (سه‌شنبه) مورخ 1401/02/06 آغاز شود، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. در این طرح پیش فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 5 خودرو کوئیک دنده ای، کوئیک R مجهز به گیربکس دستی، ساینا S، کوئیک S و در آخر هم خودرو سایپا 151 با موتور M13 قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت غیرمصوب پیش خرید کنند. لازم به ذکر است که موعد تحویل تمامی خودروها، به طور میانگین از مرداد الی اسفندماه سال 1401 خواهد بود. درصورت ثبت‌نام و درخواست کمتر از ظرفیت موجود و مشخص، قرعه‌کشی برگزار نخواهد شد.

تصویر بخشنامه

در طرح پیش فروش سایپا، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه سال 1400 به بعد بوده، فراهم می باشد. لازم به ذکر است که درصورت برگزاری مراسم قرعه کشی و برنده شدن، از آن تاریخ افراد انتخاب‌ شده به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا را واریز نمایند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.