مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیونینگ جذاب نسل جدید تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

مدت زیادی از عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر با کد 300 به بازار نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه کیت‌های تیونینگ و بدنه زیادی برای این شاسی‌بلند افسانه‌ای ژاپنی ارائه شده است. حال نیز شرکت خان اینترنشنال نیز با ارائه کیت بدنه عریضی برای لندکروزر جدید، گزینه دیگری را به لیست طولانی کیت‌های بدنه این خودرو اضافه کرده است. تغییرات این کیت خان اینترنشنال مثل کیت‌های قبلی تیونرهای داخلی تویوتا مثل مودلیستا، لیبرتی واک، والت و M اسپید، روی اسپرت‌تر کردن ظاهر خودرو تمرکز دارد.

هرچند این تغییرات ممکن است به مذاق ماجراجویانی که لندکروزر را برای آفرودهای سخت می‌خواهند خوش نیاید اما بسیاری از خریداران این خودرو خصوصاً مردمان خاورمیانه خواستار همین تغییرات پرزرق‌وبرق هستند حتی اگر این کار با هدف اصلی یک شاسی‌بلند آفرودی در تناقض باشد و به توانایی‌های آفرود آن لطمه وارد کند. در جلوی لندکروزر خان اینترنشنال جلوپنجره جدید، دریچه‌های فیبر کربنی روی کاپوت و قطعاتی اضافه‌شده به سپر با ورودی‌های هوای تزئینی و مه شکن‌های LED دیده می‌شود.

در پروفیل جانبی خودرو رینگ‌های عظیم 22 اینچی فورج‌کاری شده با لاستیک‌های پهن‌تر فاق کوتاه جلب‌توجه می‌کنند که برای پوشاندن آن‌ها، فلاپ‌هایی به گلگیرها اضافه شده است. ازجمله دیگر قطعات این کیت بدنه نیز می‌توان به قاب فیبر کربنی آینه‌های جانبی و اسپویلر دوقسمتی عقب اشاره کرد که بالای چراغ عقب نصب شده است.

این ظاهر تهاجمی اما با افزایش توان پیشرانه همراه نیست و تیونر هیچ ارتقایی روی پیشرانه 3.5 لیتری V6 توئین توربوی لندکروزر انجام نداده است. این یعنی موتور تویوتا همان 410 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور استاندارد کارخانه‌ای را تولید می‌کند. به‌طورکلی هرچند این کیت بدنه قطعاً به توانایی‌های آفرود لندکروزر لطمه خواهد زد اما جذابیت ظاهری آن را افزایش داده است. خان اینترنشنال هنوز قیمت این کیت بدنه را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا