Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویری از شاسی‌بلند برقی دانگ‌فنگ

وریور ام 20 یک اس‌یو‌وی بسیار بزرگ الکتریکی، از کمپانی دانگ‌فنگ است. این خودرو از دانگ‌فنگ وریور ام 50 الهام گرفته است که خود این خودرو بر‌مبنای جنرال‌ای‌ام ‌هامر است. حال می‌خواهیم نگاهی به ام 20 دانگ‌فنگ بیاندازیم. یک اس‌یو‌وی برقی جدید متعلق به برند جدید M!

M50

در مورد برند M چه اطلاعاتی وجود دارد؟

در فوریه 2022 گزارشاتی مبنی بر تصمیم دانگ‌فنگ برای راه‌اندازی یک برند برقی سطح بالا به‌نام M منتشر شد. احتمالا حرف M مخفف کلمه Mengshi است که در زبان چینی، به معنای جنگجو می‌باشد. خود کلمه وریور Warrior که در بالا نیز به آن اشاره شد و به‌عنوان بخشی از نام این خودرو است به معنای جنگجو است. این برند، قصد دارد که سه محصول را بر‌مبنای پلت‌فرم MORV  و با نام‌های M18 ، M18-2 و M18-3 تولید کند. بر‌اساس اسناد خود دانگ‌فنگ، تمام این محصولات، برقی خواهند بود. همچنین  M18-1  خودرویی با طول 5.2 متر و یک باتری 140 کیلو‌واتی با قدرت 1070 اسب‌بخار می‌باشد. دانگ‌فنگ انتظار دارد که بتواند ماهانه بیش از 4000 دستگاه از سری  M18 را بفروشد.

دانگ‌فنگ وریور M20

آن‌چه در بالا گفته شد اطلاعاتی مختصر درباره سری M18 بود، اما درباره دانگ‌فنگ وریور M20 چه اطلاعاتی وجود دارد؟ همان‌طور که گفته شد M18-1 یک وانت است در‌حالی‌که M20 احتمالا یک اس‌یو‌وی است. به‌نظر می‌رسد که به‌احتمال زیاد، همین‌گونه باشد زیرا این خودروها در‌مجموعه دانگ‌فنگ وریور  M50 قرار می‌گیرند و M50 نیز در نسخه‌های وانت و اس‌یو‌وی موجود است. دانگ‌فنگ در انتخاب نام‌ها برای محصولات خود‌، خوش‌سلیقه عمل نمی‌کند و شاید هم متفاوت از آن‌چه گفتیم M20 به‌عنوان خودرویی دیگر و متفاوت در این سری باشد.

در‌هر‌صورت، در برخی از عکس‌ها مشخص است که ام20 هنوز تحت آزمایش و تجربه قرار دارد. در عکس‌ها ام 20 به‌شدت استتار و پوشانده شده است. با این‌حال، مثلا می‌توان تشخیص داد که این وسیله‌نقلیه دارای آیینه‌های جانبی بسیار بزرگی است.

در برخی از عکس‌ها مشخص است که در ماشین تست، تنها کابین جلو نصب شده است که این کابین هم سه صندلی با دو درب دارد.

در عکس دیگری، چرخ‌های خودرو قابل دیدن است وبه‌وضوح مشخص است که چرخ‌های ام 20 بسیار بزرگ است.

با این ابعاد، وریور ام 20 نه‌تنها به‌عنوان یک اس‌یو‌وی بلکه به‌عنوان یک وانت بسیار بزرگ هم می‌تواند باشد.

باید منتظر رونمائی رسمی از این خودرو باشیم تا ببینیم که به احتمال زیاد، این خودرو یک اس‌یو‌‌وی است یا شاید هم یک وانت بزرگ. معمایی که گذر زمان آن‌را حل خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.