Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین صافکاری و احیای رنگ و تعمیر سپر خودروهای خارجی با اتوبیرنگ علی مومنی

بارها شنیده و یا دیده اید که تمامی رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات دعوت کرده اند و این موضوع را امری ضروری دانسته اند. با این و وجود تصادف امری اجتناب ناپذیر است و روزانه صدها تصادف کوچک و بزرگ باعث می شود بدنه خودرو شما آسیب ببیند. حقیقت این است که هر چقدر هم که اصولی و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنید باز هم کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و در نتیجه آسیب دیدگی خودرو می گردند. در این صورت است که نیاز به یک مرکز برای تعمیر بدنه خودرو احساس می شود و خودرو می بایست صافکاری و نقاشی شود.

اگر ضربه قدری شدید باشد که قطعات خودرو آسیب دیده باشد، در این صورت نیاز به تعویض خواهد داشت. ولی اگر ضربه سطحی باشد و به اجزای فنی خودرو آسیبی وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن بدنه خودرو تنها می توان دست به دامن صافکاری و نقاشی شد. حتی گاها مشاهده شده در صورتی که رنگ بدنه خودرو از بین نرفته باشد می توان با مراجعه به یک مرکز معتبر در زمینه صافکاری بدون رنگ یا پی دی آر، مشکل ایجاد شده را برطرف کرد بدون اینکه از قیمت خودرو کاسته شود.

جهت مشاوره، دریافت قیمت و نوبت گیری می توانید با شماره 09124225050 تماس حاصل نمایید.

صفحه اصلی | مجموعه صافکاری و نقاشی ماشین های خارجی اتو بی رنگ علی مومنی

صافکاری بدون رنگ چگونه انجام می شود؟

این نوع صافکاری مخصوص تعمیراتی است که به رنگ بدنه خودرو آسیبی وارد نشده باشد و تنها بر روی بدنه اعوجاج ایجاد گردد. در این حالت صافکار قطعات اضافی بدنه را باز کرده و با بهره گیری از سمباده و آب به طور کامل قسمت مورد نظر را تمیز می کند. سپس با استفاده از ضربه های لازم، با دقیق ترین حالت ممکن بخش های مورد نیاز را ترمیم می کند و به حالت اولیه باز می گرداند. توجه داشته باشید صافکاری با میله های پی دی آر امری بسیار تخصصی می باشد و برای انجام این کار حتما می بایست نزد یک تعمیرکار با تجربه بروید تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دارای یک خودرو وارداتی می باشید که هزینه زیادی برای خرید آن پرداخته اید بهتر است در صورت ایجاد مشکل به تعمیرگاهی که تنها در زمینه خودروهای خارجی فعالیت می کند و دارای تخصص می باشد مراجعه کنید. بدین منظور می توانید به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

 

 

احیای رنگ خودرو در تهران

دلایل متعددی وجود دارد که شما بخواهید خودرو خود را تا حد ممکن نو و تمیز نگاه دارید. یکی از این دلایل داشتن خودرو خارجی می باشد. بسیاری از افرادی که خودرو وارداتی خریداری می کنند به دلیل اینکه هزینه زیادی بابت خرید خودرو پرداخت کرده اند و در عین حال روزانه بر قیمت خودو افزوده می شود، از آن می توانند به عنوان یک سرمایه یاد کنند. به همین دلیل لازم است که از بدنه خودرو محافظت شود تا از قیمت آن کاسته نشود. فروش یک خودرو با ظاهری زیبا و تمیز به طور قطع آسان تر از یک خودرو به ظاهر کهنه و کثیف می باشد.

گاها شما نیز متوجه شده اید که خودرو آن درخشندگی اولیه را ندارد و ممکن است ظاهر آن کهنه به نظر برسد در حالی که مدت زیادی نیست که آن را خریداری کرده اید. متاسفانه رنگ بدنه خودرو شکست ناپذیر نیست و تحت تاثیر عوامل مختل می تواند ورقه ورقه شده، کنده شده و یا محو شود. مهم است بدانید که چگونه می توان از این مشکل جلوگیری کرد و خودرو را به حالت اولیه بازگرداند. عوامل مختلفی مانند نور خورشید، گرد و خاک، باد و باران و … می تواند رنگ بدنه خودرو را تحت تاثیر قرار دهد و در نتیجه ظاهر خودرو کدر شود. یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید خودرو خود را به حالت اولیه بازگردانید استفاده از احیای رنگ بدنه خودرو می باشد.

 

 

 

احیای رنگ بدنه خودرو در واقع می تواند تمامی ناملایماتی که در بخش قبلی بیان شد را از بین ببرد. به عبارت دیگر در صورتی که می خواهید خودرو شما مانند روز اول براق، درخشان و تمیز به نظر برسد تنها کافیست که با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی در ارتباط باشید و خودرو خارجی خود را به این مجموعه بسپارید. برای شروع فرآیند پرداخت قبل از اجرای سرویس احیای رنگ خودرو ، سطح را خوب شستشو دهید. سپس ، برای از بین بردن آلودگی های ریز جاسازی شده در سطح رنگ ، از یک کلی بار ( خمیر کلی ) استفاده می شود. هنگامی که از آن به درستی استفاده می شود ، باید بتوانید سطح صاف تری را در جایی که از خمیر استفاده شده است احساس کنید. اکنون خودرو آماده پرداخت می باشد. برای شروع ، مهم است که از تجهیزات مناسب اطمینان حاصل کنید. شما به یک بافر با کیفیت نیاز دارید که می تواند برقی ، باتری یا شارژی باشد.

تعمیر سپر خودرو در تهران

یکی از قطعات اصلی خودرو که عموما بیشترین آسیب را نیز در برخوردها و تصادفات می بیند، سپر خودرو می باشد که وظیفه اصلی آن حفاظت ار بدنه خودرو در برابر ضربات احتمالی و فشارها می باشد. سپر خودرو در واقع اولین لایه ای است که از در برابر ضربه آسیب می بیند و در صورتی که نتواند ضربه را دفع کند بدنه خودرو آسیب می بیند. یکی از مهم ترین مسائل در زمینه تعمیر و نگهداری از خودرو تعمیر سپر خودرو می باشد.  زیرا سپر خودرو ضمن اینکه از رنگ و ساختار بدنه اتومبیل در برابر ضربات حفاظت می‌کند، نقش مهم و تاثیرگذاری هم در وضعیت پایداری اتومبیل‌ها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از همین رو اگر سپر خودرویی به درستی ترمیم نشود، ممکن است بسیاری از سیستم‌های پایداری خودرو دچار مشکل شود. در زمانی که سپر متحمل ضربه یا فشار می‌شود، به دو حالت آثار آسیب‌دیدگی بر روی آن دیده می‌شود؛ فرورفتگی یا شکستگی. در صورتی که سپر دچار فرورفتگی شده باشد، معمولا ساختار سپر با بهره‌گیری از میله‌های PDR ترمیم می‌شود. اما اگر شکستگی در ساختار و پیکره سپر بوجود بیاید، یا باید تعویض گردد یا باید جوش بخورد. جوش پلاستیک در پروسه ترمیم سپر خودروها دارای مراحل مختلفی است.

در صورتی که دارای یک خودرو خارجی می باشید و سپر خودرو شما آسیب دیده است با مراجعه به اتوبیرنگ علی مومنی می توانید با خیالی آسوده از ترمیم خودرو اطمینان حاصل کنید. شما عزیزان همچنین می توانید برای دیگر خدمات خودرو نظیر موتورشویی خودرو، صفرشویی خودرو، پولیش بدنه خودرو، صافکاری بدون رنگ و … با مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی همراه باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.