مکمل بنزین
ماشین سنگیننمایشگاه خودروگوناگونگزارشاخبار روز خودروخبر

نگاهی به غرفه‌های ویرا دیزل، مایان دیزل و پیلسان در نمایشگاه خودرو تهران!

همان‌طور که مستحضرید، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران (1401) از روزهای گذشته در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاریست. نمایشگاهی که در بحبوحه شرایط سنگین و ظالمانه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان برگزار شده و به جز برندهای چینی و ایرانی، نماینده‌های رسمی خودرویی سایر کشورها در آن حضور ندارند.

اما این دوره از نمایشگاه خودرو تهران، یکی از بی سابقه‌ترین دورانیست که حجم بسیار زیادی از کشنده‌ها را در خود جا داده است. به همین بهانه، قصد داریم تا نگاهی به غرفه‌های ویرا دیزل، خودروسازی مایان، پیلسان و شایان دیزل بیندازیم.

خودروسازی مایان

شرکت مایان دیزل که به مونتاژ محصولات سنگین جک با برند دیما می‌پردازد، با همان محصولات قبلی که در نمایشگاه حمل و نقل تهران شرکت کرده بود، حاضر شده و غرفه پرجنب و جوشی نداشت. لازم به ذکر است که مایان دیزل هم زیرمجموعه گروه صنعتی ماموت محسوب می‌شود.

مجمتع پیلسان

پیلسان که یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ماموت محسوب می‌شود، در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران با محصول نه‌چندان جدید خود، حاضر شده بود. البته این جدید بودن صرفا بخاطر مشکی شدن گرافیک چراغ های جلو بوده و تغییر دیگری در ظاهر نداشته است.

ویرا دیزل

از دیگر زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ماموت، می‌توان به ویرا دیزل اشاره کرد. این شرکت، در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران حضور پررنگی داشته و از محصولات برند شاکمن چین، رونمایی کرد. یکی از محصولاتی که سر و صدای زیادی کرد، همان شاکمن نوز است که به کشنده دماغه دار معروف شده است.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران، پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ویژه عموم مردم درحال برگزاریست.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دم پرسنل شرکت گرم استقبال خوبی از بازدید کنندگان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا