مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش فوق العاده و اقساطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

براساس اعلام روابط عمومی کرمان موتور، این شرکت قصد دارد تا از مورخ 1401/03/01 الی 1401/03/15 فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را با قیمت مصوب و قطعی به صورت اقساطی 918 میلیون تومانی برگزار کند. اجرا چنین طرح‌هایی باتوجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می‌تواند در وضعیت بازار خودرو تاثیرگذار بوده و نیاز بخشی از خریداران به خودروهای صفر کیلومتر را به صورت اقساطی تامین نماید.

شرایط فروش KMC T8

در این طرح از فروش، قیمت این پیکاپ حدود 918 میلیون تومان بوده و افراد میتوانند با پیش پرداخت 450 الی 500 میلیون تومان، این خودرو را ثبت نام نمایند. همچنین در پیش پرداخت 450 میلیونی، 18 مرحله و در پیش پرداخت 500 میلیون تومانی، 30 مرحله باید مابقی قیمت خودرو به صورت اقساطی پرداخت شود. زمان تحویل این خودرو طبق اعلام بخشنامه کرمان موتور، 90 روز کاری است.

این‌طور که در بخشنامه ذکر گردیده، محاسبه و پرداخت اقساط بصورت هر سه ماه یک‌بار بوده که برای همین هم از ثبت‌نام کنندگان، چک دریافت خواهد شد. البته قبل از انتخاب مراحل و اقساط بندی، باید در ابتدا پیش پرداخت تعیین شده برای هرخودرو را پرداخت کنند که مجاز به ثبت‌نام باشند. لازم به ذکر بوده که تاریخ اولین موعد چک برای مورخ 1401/08/15 خواهد بود.

لازم به ذکر است که مدل سال تمامی خودروهای موجود در این طرح فروش نیز براساس سال 1401 خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان پرداخت اقساط، در نزد شرکت خواهد ماند. البته بهتر است بدانید که از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست؛ ولی درصورت تاخیر در تحویل خودرو، سه درصد سود تاخیر به صورت ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد. همچنین، طیف رنگی قابل انتخاب برای پیکاپ کی ام سی T8 هم سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. همچنین لازم به ذکر است که خریداران می‌توانند از طریق مراجعه به نمایندگان مجاز شرکت کرمان موتور در سراسر کشور اقدام به ثبت نام این خودرو نمایند.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا