مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی نسخه ویژه‌ای برای بی‌ام‌و سری 1 و سری 2 گرن کوپه

ب‌ام‌و امیدوار است با ارائه پکیج ویژه جدیدی بنام Edition ColorVision برای سری 1 و سری 2 گرن کوپه، جذابیت این دو خودرو را افزایش دهد. این پکیج ویژه فعلاً فقط برای عرضه در اروپا معرفی شده است اما احتمالاً در آینده شاهد ارائه آن در بازارهای دیگری هم خواهیم بود. پکیج ادیشن کالر ویژن بر اساس مدل‌های M اسپرت این دو خودرو شکل گرفته و صرفاً تغییراتی جزئی را به همراه دارد.

به‌عنوان‌مثال، ب‌ام‌و هشت رنگ بیرونی مختلف را برای این نسخه ویژه ارائه کرده که یکی از آن‌ها خاکستری متالیک است. برای این خودروها همچنین یکی از 50 رنگ بخش ب‌ام‌و M مثل زرد داکار، بنفش دیتونا و آبی ماکائو هم قابل انتخاب خواهد بود. ورودی هوای سه‌قسمتی در سپر جلو، دیفیوزر تیره در عقب با خروجی‌های هوای جدید و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی سبک‌وزن M با پره‌های Y شکل هم از دیگر ویژگی‌های پکیج ادیشن کالر ویژن هستند. خریداران همچنین می‌توانند این پکیج را با لوگوی پنجاه‌سالگی بخش M ب‌ام‌و سفارش دهند درحالی‌که سفارش سیستم تعلیق اسپرت M هم ارتفاع خودرو از زمین را 10 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

تغییرات این پکیج در داخل خودروها هم ادامه دارد و در اینجا شاهد چرم دورنگ داکوتا در رنگ‌های مشکی و قرمز یا مشکی و سفید، نشان‌های دوخته‌شده Edition، غربیلک فرمانی چرمی M، پدال‌های فولادی ضدزنگ M و پکیج لایت هستیم که نورپردازی داخلی و خط‌کشی‌های ویژه روی کف‌پوش‌ها را به همراه دارد. ب‌ام‌و همچنین برای این دو خودرو پارکابی‌های ویژه‌ای را هم تدارک دیده است.

پکیج کالر ویژن برای تمام مدل‌های سری 1 و سری 2 گرن کوپه قابل سفارش خواهد بود. این پکیج از جولای امسال در دسترس خریداران قرار می‌گیرد اما ب‌ام‌و هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا