مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

اولین تصویر از ریرا (ری‌را) کراس اوور جدید ایران خودرو!

تازه ترین پروژه ایران خودرو، کراس اووری است که طراحی و تولید آن، مسیری شبیه به باز طراحی پژو 301 و خلق تارا را پیموده است.

ریرا یا ری‌را :

این کراس اوور، در واقع نسخه داخلی شده پژو 2008 است. کراس اووری با ظاهری جدید که از میراث اولیه توافق برجام بود. محصولی که با قیمت تنها 90 میلیون تومان قرار بود به دست مصرف کننده برسد و این روزها قیمتی بیش از 1 میلیارد تومانی دارد.

ایران خودرو تا کنون هیچ تصویری از این محصول ارائه نداده است اما قرار است امروز در مراسمی این خودرو برای مسئولین کشوری و بدون حضور اصحاب رسانه رونمایی شود!  این محصول با نام ری را قرار است به بازار کشور عرضه شود.

چندی پیش تصاویری از این محصول ایران خودرو منتشر شد که البته به گفته مسئولین بخش تحقیق و توسعه ایران خودرو؛ طرح اولیه مورد قبول مدیرعامل جدید ایران خودرو قرار نگرفته و مقرر شد تا تیم طراحی، مجددا دست به طراحی زده و محصولی با ظاهری به روز تر را آماده تولید کنند!

حال خدا می‌داند که مسئولین ایران خودرو، چه محصولی را قرار است رونمایی کنند!

تصویر اولیه ریرا

ریرا یا ری‌را rira

 

اولین ویدئو منتشر شده از ری‌را کراس اوور جدید ایران خودرو!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. علاقه عجیب بچه های ایران ناسیونال به چراغهای عقب پیوسته داستانش چیه؟؟عزیزان باور کنید شما دوج چلنجر نمیسازید!بیاید و طراحی کژوال تری رو در پیش بگیرید

  2. نویسنده عزیز مقاله، جوری نوشتی پژو ۲۰۰۸ تنها با نود میلیون قرار بود به دست مصرف کننده برسه که این ذهنیت رو ایجاد می کنه که نود میلیون الان رو میگین، در همون زمان هم این ماشین نزدیک ۲۷ هزار دلار قیمت داشت. خودروی ۲۰۰۸ همون زمان هم سه برابر پژو ۴۰۵ قیمت داشت. ماشین هیچ زمانی در ایران ارزون نبوده و متاسفانه روز به روز هم داره داشتنش رویایی تر میشه.احتمالا این ماشین جدید هم با قیمت در حد ۹۰۰ میلیون می خواد وارد بازار بشه.

  3. اگه تونستین یه طراحی درست حسابی کنید ماشین هم که میسازین سر ریختش بدرد قم میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا