مکمل بنزین
رپورتاژ

پرفروش ترین ردیاب های خودرو در بازار کدام اند؟

هم‌زمان با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، روش‌های سرقت نیز پیشرفت کرده‌اند. در سال‌های گذشته، روال پیشرفت سرقت‌ها، نگرانی بسیاری به وجود آورده بود. اما امروزه هرچه انواع روش‌های سرقت پیشرفت می‌کند، تکنولوژی نیز در مسیر افزایش امنیت به همان میزان پیش می‌رود. این موضوع باعث شده که نگرانی افراد در رابطه با سرقت اموال‌شان روز به روز کاهش یابد. در این مطلب قصد داریم تا به‌روزترین روش ایجاد امنیت در خودروها، یعنی سیستم ردیابی خودرو را به شما معرفی کنیم و با پرفروش ترین ردیاب های خودرو در بازار آشنا شوید.

انواع سیستم ردیابی را بشناسیم

در دوره‌های گذشته، ردیاب یک سیستم جاسوسی به شمار می‌رفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، از سیستم ردیابی با هدف افزایش امنیت افراد و خودروها استفاده می‌شود. ردیاب‌ها به‌طور کلی به دو دسته ردیاب شخصی و ردیاب خودرو تقسیم می‌شوند. ردیاب‌ شخصی برای افرادی مانند کودکان خردسال یا سالمندانی که با مشکلاتی مانند آلزایمر مواجه هستند، استفاده می‌شود. ردیاب‌ خودرو نیز همان‌طور که از نامش پیداست، برای ردیابی خودروهای شرکتی یا حفظ امنیت خودروهای شخصی به کار می‌رود.

حفظ امنیت خودرو با استفاده از جی پی اس ردیاب

با افزایش روزانه آمار سرقت خودرو به خصوص در شهرهای بزرگ، افراد بیشتری به فکر روشی نوین و مطمئن برای حفظ امنیت خودروهایشان افتاده‌اند. بهترین گزینه برای ایجاد چنین امنیتی، به‌کارگیری ردیاب خودرو است. ردیاب خودرو قطعه بسیار کوچکی است که روی خودرو نصب شده و از طریق سیستم جی پی اس، اطلاعاتی را درباره موقعیت مکانی خودرو به مالک ارائه می‌دهد. موقعیت جغرافیایی، سرعت خودرو، جهت حرکت خودرو و میزان مسیر طی شده توسط خودرو، از جمله این اطلاعات هستند.

سیستم ردیاب خودرو چگونه عمل می‌کند؟

ردیاب یک وسیله کوچک است که به راحتی در خودرو نصب می‌شود. معمولا برای شروع به کار ردیاب به یک عدد سیم‌کارت نیاز است. سپس مالک خودرو می‌تواند با نصب اپلیکیشن مربوطه روی گوشی موبایل خود، اطلاعات و جزئیات حرکت خودرو را دریافت کند. به‌طور مثال اگر خودرو دزدیده شود، مالک از طریق اپلیکیشن، متوجه مکان خودرو، سرعت و جهت حرکت، میزان مسیر طی شده و مواردی از این دست می‌شود. حتی برخی از انواع ردیاب‌ها این امکان را به مالک می‌دهند که بتواند از طریق اپلیکیشن، خودرو را متوقف کند. لازم به ذکر است که قیمت این ردیاب‌ها از انواع ساده آن بیشتر است. برای مشاهده قیمت جی پی اس خودرو، به سایت‌های فروش اینترنتی ردیاب مراجعه کنید. از این طریق می‌توانید با قیمت پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودرو در بازار آشنا شوید.

انواع مختلف پرفروش ترین ردیاب های خودرو در بازار

ردیاب‌های خودرو، با توجه به نوع نصب و نوع عملکرد خود، تقسیم‌بندی شده‌اند. در این بخش به شرح و بررسی ۴ مورد از پرفروش ترین ردیاب های خودرو در بازار پرداخته‌ایم.

  • ردیاب فندکی خودرو: این مدل ردیاب، با اتصال به پورت فندکی خودرو عمل می‌کند. در ردیاب فندکی یک محل نصب سیم‌کارت وجود دارد که از طریق آن اطلاعات لازم به مالک ارسال می‌شود. اگر سهولت در نصب و کارکرد مدنظر شما باشد، این جزو پرفروش ترین ردیاب خودرو به شمار می‌رود. این ردیاب امکانات کمتری نسبت به سایر ردیاب‌ها دارد. ردیاب فندکی خودرو، به محض اتصال به پورت فندکی، شروع به کار کرده و با قطع این اتصال، کار خود را متوقف می‌کند.
  • ردیاب دیاگ: این نوع ردیاب در واقع ساده‌ترین نوع ردیاب محسوب‌ می‌شود. نصب آن روی سوکت دیاگ برق خودرو انجام شده و سپس شروع به کار می‌کند. ردیاب دیاگ ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع ردیاب است. با این‌ حال این موضوع مانع عملکرد خوب این ردیاب نخواهد شد.
  • ردیاب مغناطیسی: نصب ردیاب مغناطیسی نیاز به هیچ‌گونه سیم‌کشی نداشته و به راحتی قابل استفاده است. به این صورت که فقط کافی است تا ردیاب را با استفاده از قابلیت مغناطیسی آن، به یک سطح فلزی متصل کنید. این نوع ردیاب به دلیل سهولت استفاده، برای اشخاص و حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ردیاب سیمی/کابلی: ردیاب سیمی از منبع تغذیه داخلی قوی‌ برخوردار نیست. به همین دلیل باید دائما به برق باطری خودرو یا موتور سیکلت متصل باشد. البته به‌جای این کار می‌توان از باطری جداگانه‌ای هم استفاده کرد که قابل شارژ باشد. به‌طور کلی ردیاب‌های سیمی جزء انواع ردیاب‌های عالی به شمار نمی‌روند.

مزایای استفاده از ردیاب برای خودرو چیست؟

با توجه به مطالبی که بیان‌ کردیم، واضح است که نصب ردیاب در خودرو مزایای فراوانی به‌دنبال دارد. درست است که ابزارهای دیگری مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و سایر عوامل این چنینی در امنیت خودرو موثر هستند. اما در صورت دزدیده شدن خودرو، هیچ یک از این ابزارها پس از سرقت تاثیری ندارند. در نتیجه ردیاب جی پی اس تنها ابزار امنیتی‌ای است که پس از سرقت خودرو به‌کار می‌‌آید.

ردیابی خودرو علاوه‌بر خودروهای شخصی، برای خودروهای دولتی و ارگان‌ها نیز بسیار کارآمد است. توصیه می‌شود، مدیرانی که برای انجام امور شرکتی، خودروهایی را در اختیار کارمندان قرار می‌دهند، از این سیستم بهره بگیرند. با نصب جی پی اس ردیاب در خودروها، میزان عملکرد و بازدهی کارمندان در طول ساعات کاری هم مشخص می‌شود؛ علاوه ‌بر‌ این، کارمندان با علم بر اینکه عملکردشان چک می‌شود، نمی‌توانند از خودروهای شرکت در جهت انجام امور شخصی استفاده کنند.

ایران رهیاب، متخصص در امور مربوط به فروش و پشتیبانی از انواع ردیاب و جی پی اس در کشور

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودرو در بازار آشنا کنیم. در همین راستا برخی از معروف‌ترین انواع ردیاب را به شما معرفی کردیم. در ادامه باید یادآور شویم که خرید ردیاب باکیفیت و مطمئن یکی از روش‌های حفظ امنیت اشخاص و خودروهاست.

ایران رهیاب یکی از مطمئن‌ترین مراکز فروش تخصصی انواع ردیاب و جی پی اس است. در این مجموعه انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در صورت تمایل به سایت ایران رهیاب به آدرس iranrahyab.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع محصولات به همراه قیمت و شرایط خرید آن‌ها درج شده است.

 

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا