مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه مدل جدید هوندا آکورد در آسیا!

2016-Honda-Accord-VS-2015-1

سال گذشته به دنبال معرفی مدل زیباسازی شده هوندا آکورد در ایالات متحده آمریکا، حال قرار است این خودرو به بازارهای آسیایی نیز وارد شود. آکورد جدید به طور کامل همانند ورژنی است که در آمریکا عرضه شد و از چراغها، مه‌شکن، چراغ شب و روز و چراغ‌های کوچک تمام ال‌ای‌دی در جلو و رینگ‌های آلیاژی در طرح‌های مختلف بهره می‌برد.

2016-honda-accord-facelift-asia-0

از دیگر امکانات آکورد جدید می‌توان از صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به پخش موسیقی و مسیریاب (بدون هیچگونه هزینه اضافی)، کولر اتوماتیک دو زمانه، سانروف، سایبان برای شیشه‌‌های عقب، کنسول مرکزی در عقب خودرو به همراه ابزارهای کنترل موسیقی، استارت از راه دور پیشرانه و کروز کنترل میتوان نام برد. این امکانات بسته به ورژن انتخابی خودرو، به صورت استاندارد یا اختیاری بر روی خودرو نصب میشوند.

2016-honda-accord-sedan-interior-cabin

از نظر امنیت این خودرو به 6 کیسه هوا، حسگرهای فاصله در جلو و عقب خودرو برای پارک کردن، ترمزهای الکترونیکی، کمک به ثبات خودرو، دوربین دید عقب، کمک به حرکت در شیب و علامت توقف اضطراری مجهز شده است.

Accord-2

در پیشرانه این خودرو هیج تغییری اعمال نشده و این خودرو همچنان با یک موتور V6 و حجم 3.5 لیتری 281 PS مولد 277 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک یا پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری 175 PS مولد 173 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک 5سرعته عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در فیلیپین،‌ از 38,390 دلار برای مدل چهار سیلندر و 49,125 دلار برای مدل 6 سیلندر آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا