مکمل بنزین
خبر

هدف‌گذاری ایران‌خودرو برای حضور در جمع خودروسازان رده دوم جهان

مهدی خطیبی در دومین نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران منابع انسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که منابع انسانی موتور رشد و تعالی هر سازمان است، اظهار کرد: کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو از جمله منابع انسانی سرآمد در کشور هستند و این گروه صنعتی با تکیه بر دانش و تخصص کارکنان توانسته در نظام اقتصادی کشور همواره به عنوان شرکتی پیشرو و موثر مطرح باشد.

وی درعین حال تصریح کرد: هر چند  کاستی هایی در موضوع توسعه و تولید با کیفیت وجود دارد، اما در تلاش هستیم با مدیریت صحیح در ساختار، زمینه هم‌افزایی بیش‌تر و بهره‌وری بالاتر منابع انسانی را در مسیر توسعه فراهم کنیم.
خطیبی، علت پیشرو بودن ایران‌خودرو در طول زمان را جذب نیروهای متخصص، کارآمد و خلاق دانست و گفت: در سال‌های گذشته و تولید اقتصادی که به دور از سیاست های قیمت‌گذاری تکلیفی صورت گرفته، نیروی انسانی متخصص و نخبه جذب شده که این ظرفیت می‌تواند به سمت بهره‌وری و توسعه این شرکت هدایت شود.
وی با تاکید بر انتخاب مدیران شایسته در حوزه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو، تصریح کرد: باید در افزایش بهره‌وری و همچنین حفظ و نگه‌داری این سرمایه عظیم دقت و هماهنگی لازم به عمل آید.
خطیبی از افزایش چهار درصدی رضایت کارکنان در ماه های اخیر خبر داد و گفت: با سنجش مستمر نگرش کارکنان، شاخص‌های توسعه و رضایت منابع انسانی رصد می‌شود و نتایج اخیر ارزیابی‌ها حکایت از بهبود داشته و مسیر شکل گرفته ادامه دارد، اعتقاد راسخ داریم افزایش رضایتمندی کارکنان منجربه افزایش کیفیت محصول و در نهایت رضایتمندی مشتریان خواهد شد.
وی با بیان این‌که متناسب‌سازی تخصص و شغل کارکنان با هدف افزایش بهره‌وری با دقت دنبال می‌شود، گفت: تناسب این دو، رضایتمندی کارکنان، رضایت از فعالیت‌ها و ارتقای بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت.
خطیبی با تاکید بر رفع مسایل و مشکلات کارکنان و تکریم آنان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای چرخش شغلی براساس علاقه، تخصص و تجربه کارکنان انجام شود تا امکان افزایش خلاقیت در انجام فعالیت‌ها فراهم شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، به نقش موثر آموزش کاربردی به کارکنان تاکید کرد و گفت: تدوین راه روشن، شفاف و قابل دسترس برای ارتقای شغلی کارکنان در دستور کار قرار گیرد.
خطیبی ضمن تاکید بر امنیت و سلامت جسمی و روانی کارکنان در طول دوران خدمت و بازنشستگی ادامه داد: ۸۱ درصد وفاداری و داشتن حس خوب به ایران خودرو در بین کارکنان نشان از موفقیت در برنامه های توسعه منابع انسانی دارد و باید با برنامه ریزی در آینده این میزان از حس وفاداری افزایش یابد.
وی بر ایجاد وفاداری میان کارکنان شبکه خدمات پس از فروش و نمایندگی های فروش ایران خودرو نیز تاکید کرد و گفت: ارایه خدمات اخلاق مدارانه و شفافیت در حوزه‌های مختلف سبب موفقیت بیش‌تر در کسب و کار خواهد شد.
گفتنی است، در این نشست معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو، گزارشی از روند برنامه‌های این حوزه و دستاوردهای حاصله ارایه کرد.
در پایان این نشست نیز که در شرکت محورسازان برگزار شد، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه از خطوط تولید این شرکت بازید و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفتند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما اول لطف کن کیفیت ماشینهارو ببر بالا تا یک ماشین پارس با یک برخورد از عقب تا وسط جمع نشه جزو خودروسازان دوم دنیا شدن پیشکشتون!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا