مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو ویژه افراد عادی و جوانی جمعیت اعلام شد!

دقایقی پیش، گروه صنعتی ایران خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد. این طرح فروش که قرار است از روز شنبه مورخ 1401/04/25 آغاز شود، 72 ساعت مهلت خواهد داشت.

1- فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی

در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، خودروهای پژو پارس سال با موتور هشت سوپاپ، پژو 206 تیپ 2، پژو 207i اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5p، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود، انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل سه خودرو مذکور، سه ماهه ذکر شده است. در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تصویر

اما در این شرایط فروش ایران خودرو، همچنان روند ثبت‌نام خودرو مانند گذشته بوده و مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد می‌باشند.

لازم به ذکر است که آن دسته از افرادی که قصد ثبت‌نام دارند، میبایست تا هم در سایت فروش ایران خودرو و هم در سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ثبت‌نام نمایند.

2– فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

همانطور که مستحضرید، چندی پیش بود که در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو خودروساز بزرگ کشورمان یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام نمودند تا قرار است نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، گروه صنعتی ایران خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.

در این طرح فروش نیز مانند طرح فروش ویژه افراد عادی، خودروهای پژو پارس سال با موتور هشت سوپاپ، پژو 206 تیپ 2، پژو 207i اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک در نظر گرفته شده و درصورتیکه تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

تصویر

در طرح فروش فوق‌العاده، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه سال گذشته به بعد بوده، فراهم شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا