Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تارا اتوماتیک تیپ V4 لوکس‌ترین سدان ملی با استانداردهای روز دنیا!

محسن رضایی منش در خصوص هدف ایران خودرو برای عرضه تارا اتوماتیک جدید گفت: ایران‌خودرو با عرضه تارا سعی کرد که محصولی مطابق با استانداردهای جهانی، تجهیزات روز و طراحی جذاب را به مشتریان خود ارایه دهد.
وی با بیان این‌که تارا اتوماتیک در حال حاضر هم لوکس ترین، مدرن ترین و ایمن ترین سدان تولید شده در کشور محسوب می شود، گفت: ایران خودرو برای مشتریان لوکس پسند تصمیم گرفته تا یک نسخه لوکس‌تر از سدان تارا اتوماتیک فعلی را به بازار ایران عرضه کند که تغییراتی در زمینه تجهیزات رفاهی و ایمنی و همچنین در زمینه طراحی ظاهری در آن اعمال شده است.
رضایی منش در خصوص مشخصات فنی تارا اتوماتیک جدید گفت: نسخه جدید تارا اتوماتیک همچنان از موتور TU5P (بهینه شده) بهره می برد که قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است و نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ‌ترونیک (دستی) به چرخ های جلو منتقل می شود و برای این گیربکس مد رانندگی اسپرت و برفی نیز تعریف شده است.

تغییرات نسخه جدید تارا اتوماتیک نسبت به نمونه فعلی
وی در خصوص تغییرات تارا اتوماتیک V4 نسبت به نسخه پایه از منظر امکانات اظهار کرد: از جمله آپشن‌های اضافه شده به تارا اتوماتیک V4 می توان به Kick Sensor یا سنسور پا در زیر سپر عقب برای باز شدن در صندوق عقب، گرم‌کن صندلی های راننده و سرنشین جلو، امکان برقراری تماس اضطراری SOS اشاره کرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو بیان کرد: به موجب اضافه شدن قابلیت تماس اضطراری SOS، طراحی کنسول سقفی (پنل سانروف) تارا اتوماتیک V4 نسبت به نسخه قبلی تغییر کرده و همچنین کلیدهای شیشه بالابر بر روی قاب رودری‌های تارا اتوماتیک V4 قرار گرفته‌اند و به موجب آن طراحی کنسول جلو تارا اتوماتیک تیپ V4 نیز تغییر کرده و در این قسمت یک موبایل باکس اضافه شده است.
وی افزود: همچنین ایران خودرو طراحی صندلی ردیف دوم تارا اتوماتیک تیپ V4 را هم تغییر داده یک زیرآرنجی (تکیه گاه دست) در قسمت میانی برای سرنشینان عقب به این خودرو اضافه شده است.
رضایی منش گفت: ایران خودرو قصد دارد، برای نسخه اتوماتیک تیپ V4 تارا چراغ های عقب با گرافیکی جدید را نصب کند تا استایل بیرونی این سدان پرطرفدار را هم به‌روزرسانی کرده باشد.
گفتنی است، تارا اتوماتیک تیپ V4 با دارابودن تجهیزاتی مانند سنسور پا صندوق عقب، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، امکان تماس اضطراری SOS و گرم‌کن صندلی های جلو، چراغ آفتاب‌گیر راننده، چراغ خوشامدگویی در زیر رودری و چراغ داشبورد لوکس‌ترین سدان تولیدی داخل کشور محسوب شده و به خوبی قادر به رقابت با خودروهای هم کلاس روز دنیاست.

6 دیدگاه
  1. علی می گوید

    آخه با اینهمه آپشن و امکانات جدید یهو از ناسا نیان بدزدنتون!!
    اینکه تارا با اونهمه اشکال و اون قیافه‌ی مضحک ایمن‌ترین و لوکس‌ترین خودروی ایرانه دلیل بر برتری شما نیست، دلیل بر بی‌عرضگی خودروسازانیست که خودتونم جزوشونید!

  2. مجید می گوید

    آخه بی شرف ها این کارا بااین قیمت گزاف ارزش خرید نداره بی ناموس ها
    با این پول میشه هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ روز دنیا رو خرید که یکی از بهترین ماشین های استاندارد روز دنیاست که تا آخر عمرت نیاز به هیچ هزینه ای نداره
    بی ناموس ها واردات ماشین رو لا تعرفه صفر آزاد کنین تا مردم راحت شن از دست شما خائن های جنایتکار

  3. ناشناس می گوید

    هیچکس زیر بار تارا نمیره

  4. محمد می گوید

    همین خودرو از صفر ۷/۰۰۰ تا کار کرد گیربوکس آورد پایین رفت گارانتی ۲۴/۰۰۰ میلیون هزینه شده .
    اگر تونستید ۱ماشین چینی که اینهمه توسرش میزنی بیارین که بعد ۳۰/۰۰۰ هزارتا مشکل گیربوکس پیدا کرده باشه. مستندات هست . حالا هی آپشن آپشن بکن تا خسته شی. یا حق

  5. genius می گوید

    تو این کشور که شصت درصد وسعتش بیابان و گرمسیریه سردکن صندلی آپشن مهم تریه تا گرمکن اما سرد کن صندلی طراحیش سخته و گرمکن با یه رشته المنت کشی درست میشه واسه همین این آپشن کم کارا رو این ماشین وجود داره

  6. سرباز سردار می گوید

    اگر خودرو سازی ازدست رانت خواران گرفته می شد مثل موشک وپهباد سازی مان بدست شاگردان شهید تهرانی مقدم بود بهترین ولوکس ترین خودرو جهان را می ساختیم که درسال این همه مصدوم وکشته به این ملت باشرف تحمیل نشود.به خود بیایید ای دولت مردان!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.