Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین زمان برای کاشت مو به همراه مشاوره رایگان در کلینیک عصر جدید

موهایر پشت  با مواردی مانند جوانی، قدرت جنسی، قدرت بدنی و توان ارتباط دارد. ریزش مو در مردان و زنان می‌تواند یک وضعیت استرس‌زا باشد. احساس سرخوردگی و از دست دادن اعتماد به‌نفس، افسردگی و پس‌زدگی اجتماعی در افراد مبتلا به ریزش مو بسیار رایج است.

تاکنون عمل پیوند مو تنها راه‌حل دائمی برای ریزش مو در زنان و مردان بوده است. پیوند مو تنها روش قابل اعتماد برای ترمیم مو است و تکنیک‌های رشد مو به طور مداوم بهبود می‌یابند.

پیوند مو به طور گسترده‌ای با درآوردن فولیکول‌ها از قسمت پشت سر، که مقاومت بیشتری نسبت به تغییرات هورمونی دارند و سپس پیوند آنها به نواحی که رشد مو ندارد، به دست می‌آید؛ چون بسیاری از بیماران نگران بهترین زمان و کمترین قیمت کاشت مو هستند، پزشکان دستورالعمل‌ها و اطلاعات لازم در این زمینه را به بیماران ارائه میدهند.

 کاشت مو و کاست ابروی طبیعی

عصر جدید

اگر نگران ریزش مو و در حال فکر کردن به عمل کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی هستید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک عصرجدید، مشاوره بگیرید و راه‌حل‌های ترمیم مو را که برای شما مناسب‌تر هستند، بررسی کنید.

متخصصین کلینیک عصر جدید از تکنیک‌های مختلف و برداشتن پیوند استفاده می‌کنند؛ این کلینیک مدرن‌ترین تکنولوژی را برای بدست اوردن نتیجه‌ی دلخواه، موثر و طبیعی با روش‌های استخراج واحد فولیکولی و پیوند واحد فولیکولی ارائه میدهد. قبل از انجام پیوند، پزشک متخصص در مورد بهترین زمان و فصل کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی برای نتیجه‌ی بهتر، اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهد داد و با بهترین قیمت کاشت مو می‌توانید نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

 عوامل مهم در کاشت مو

شرایط کاشت ابرو طبیعی و کاشت مو برای همه متفاوت است؛ درواقع این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارند:

  • مقدار درجه طاسی
  • وضعیت ریزش مو‌ی شما
  • سن شما
  • میزان استحکام قسمت اهدا کننده
  • انتظارات شما پس از عمل پیوند

 اندازه‌گیری مقدار درجه طاسی بیمار

برای اندازه‌گیری مقدار طاسی بیمار، مقیاسی با نام همیلتون- نوروود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسکیل یک تصویر بصری از مراحل مختلف ریزش مو را ارائه می‌دهد. هر تصویر یک سطح در ارتباط با خود دارد و هر چه سطح بالاتر برود، میزان ریزش موی بیمار بیشتر است.

 وضعیت ریزش مو‌ی بیمار

وضعیت کنونی ریزش موی بیمار می‌تواند به عوامل بسیاری در سابقه‌ی خانوادگی وی مرتبط باشد.

اگر تعداد زیادی از افراد در خانواده‌ی یک فرد وجود دارند که ریزش موی شدید دارند، آنگاه این احتمال وجود دارد که فرد نیز دچار ریزش مو بشود. اگر ریزش موی این شخص در یک چرخه‌ی عادی ثابت قرار دارد یا سرعت ریزش مو و ابروی او کاهش پیدا کرده است، آنگاه یک کاندیدای خوب برای عمل پیوند است.

 سن بیمار

در حالی که سن دقیقی برای نیاز به عمل پیوند مو وجود ندارد، اما این عمل عموماً در افراد زیر 25 سال انجام نمی‌شود. این به دو دلیل است:

دلیل اول این که کاشت مو در این سن می‌تواند باعث ریزش شدید و ناگهانی موی فرد شود؛ زیرا در طول فرایند عمل پیوند، به دلیل نزدیک شدن به موهای سالم، این موها نیز آسیب می‌بینند.

دلیل دوم این است که، ممکن است به طور ژنتیکی و وراثتی فرد دلیلی برای ریزش مو داشته باشند و این مرحله از ریزش هنوز شروع نشده باشد، اما این مرحله احتمالاً تا سن 25 سالگی تکمیل خواهد شد.

در حالی که این مسأله درست است که همه افراد با هم تفاوت دارند، اما معیار میانگین برای عمل پیوند مو در سن بیش از 35 سالگی است. در این مرحله، میزان ریزش مو باید ثابت شده باشد.

 میزان استحکام قسمت اهداکننده

هر کس مقدار مشخصی از موهای اهداکننده دارد.

اگر فرق سر شخصی رو به طاسی میرود و پزشکان از قسمت اهداکننده برای آن ناحیه استفاده کنند، ممکن است به اندازه کافی موهای اهداکننده  وجود نداشته باشد، همچنین از یک بیمار به بیمار دیگر، تغییرات زیادی در موهای اهداکننده وجود دارد و این بستگی به تراکم موی طبیعی افراد دارد.

این را می‌توان با استفاده از یک تراکم‌سنج اندازه گیری کرد. این مقدار به متخصصین کلینیک عصر جدید این موضوع را میرساند که فرد در هر اینچ چند اهداکننده‌ی موی طبیعی دارد.

این مقیاس می‌تواند بین 1500 تا 10000 باشد، اما به فرد بستگی دارد. با داشتن مقدار محدودی مو برای استفاده در یک عمل پیوند مو، بیمار و پزشک باید دقیقاً موقعیت هر قسمت اهداکننده را برای حصول بهترین نتیجه برنامه ریزی کنند.

انتظارات پس از عمل پیوند

اگر شما فقط می‌توانید یک قسمت را برای ترمیم انتخاب کنید، دوست دارید این کدام ناحیه باشد؟ باید برای نتیجه نهایی، و چیزی که باعث خواهد شد واقعاً  راضی شوید، آمادگی داشته باشید. چند نکته وجود دارند که باید مورد توجه قرار داده شوند:

به طور کلی، هیچ کس بعد از یک جراحی پیوند مو، یک سر پر از مو نخواهد داشت.

برای رسیدن به بهترین نتیجه، ممکن است بیش از یک عمل جراحی پیوند اضافی (جراحی کاشت مو) انجام شود، به شرطی که شما به اندازه کافی مو در ناحیه اهدا کننده داشته باشید.

ممکن است  موهای پیوند شده تا به صورت فولیکول‌های موی سالم و قوی بشوند کمی زمانبر باشد و شما باید صبور باشید.

برای کمک به رشد موهای جدید، ممکن است از درمان‌های اضافی نظیر درمان موی لیزری استفاده شود.

بهترین زمان برای پیوند مو چه زمانی است؟

دکتر وجودی

این سؤالی نیست که خیلی زیاد پرسیده شود  اما با این وجود بسیار مهم است. شاید یکی از سؤالاتی است که کسانی که در صدد انجام عمل کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی هستند، آن را نادیده می‌گیرند.

اغلب، افرادی که ریزش مو دارند فقط میخواهند عمل پیوند مو را انجام دهند و ریزش موی آنها به پایان برسد و می‌خواهند این کار را در اسرع وقت انجام دهند. زندگی بدون مو تقریبا کار دشواری است.

در حالی که متخصصین کاشت مو از هیچ شواهد علمی برای اثبات اینکه کدام روش بهتر است، آگاه نیستند، تجربه‌ی پزشکان کلینیک عصرجدید از اجرای یک عمل پیوند مو نشان می‌دهد که واقعاً چیزی به عنوان بهترین زمان برای عمل کاشت مو وجود دارد. شناسایی بهترین زمان برای عمل کاشت مو ممکن است به اندازه عوامل دیگر مانند قیمت کاشت مو و تجربه‌ی دکتر انجام دهنده پیوند مهم نباشد. با این حال، این چیزی است که هر بیمار جراحی پیوند مو باید در هنگام برنامه ریزی برای عمل، آن را در نظر بگیرد.

 کاشت مو در تابستان

غرایز طبیعی انسان ممکن است نشان دهند که فصل تابستان ممکن است بهترین زمان برای عمل پیوند مو باشد؛ اول از همه، در فصل تابستان بسیاری از مردم از مدرسه فارغ می‌شوند و یا به هر حال می‌توانند مدتی از کار خود مرخصی بگیرند. از آنجا که دستورالعمل‌های بعد از عمل کاشت مو به طور معمول ایجاب می‌کنند که بیمار حداقل چند روز مرخصی بگیرد، فصل تابستان میتواند به عنوان بهترین زمان برای عمل پیوند مو انتخاب منطقی باشند.

علاوه بر این، امروزه اکثر بیماران در حال سفر از شهر خود به شهر یا حتی کشور دیگری برای عمل پیوند مو هستند. فصل تابستان معمولاً بیشتر برای سفر هوایی ترجیح داده میشود؛ بنابراین این نیز یک مزیت دیگر است که باعث می‌شود فصل تابستان بهترین زمان برای عمل کاشت مو باشد.

 کاشت مو در زمستان

به دلایل بسیاری، از نظر متخصصان کلینیک عصرجدید، فصل زمستان بهترین زمان برای عمل پیوند مو است. انجام کاشت مو در فصل زمستان کمتر احتمال دارد که با شیوه‌ی زندگی افراد تداخل داشته باشد.

مردم در طول فقل زمستان تمایل به صرف زمان بیشتر در محیط داخل خانه دارند؛ لذا داشتن عمل کاشت مو در فصل زمستان کمتر احتمال دارد که زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر قرار دهد و بیشتر به فرایند بهبود کمک می‌کند. همچنین پوشیدن کلاه در فصل زمستان یک چیز طبیعی است که بسیاری از انسان‌ها انجام می‌دهند و این باعث می‌شود یک پوشش نسبتا کامل برای عمل پیوند مو خود داشته باشند. یکی دیگر از دلایل انتخاب فصل زمستان به عنوان بهترین زمان برای عمل کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی این است که زمانی که گرافت‌های فرد رشد می‌کنند، او آماده فعالیت‌های سالم در فضای باز با موهای جدید خواهد بود.

کلام آخر

در آخر، اینکه چه زمانی بهترین زمان برای جراحی پیوند مو است، مهمترین مسأله در هنگام ترمیم مو نیست. مهمترین مسأله این است که آیا پزشک شما یک جراح پیوند موی با تجربه با سابقه ای پر از نتایج خوب است یا نه. قبل از تصمیم گیری، تحقیقات کاملی را انجام دهید. و تا حد امکان، با پزشکان و کلینیک‌های زیادی در مورد این عمل مشاوره کنید.

کلینیک عصرجدید همواره با بهترین و مجرب‌ترین کادر پزشکان و متخصصان کاشت مو همکاری داشته، و در این زمینه میتواند کمک شایان توجهی به شما مراجع‌کنندگان گرامی ارائه دهد.

 

برچسب ها : کاشت مو,کاشت ابرو,زیبایی

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.