مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

میزان داخلی سازی کشنده تک محور دنده‌ای FAW سیبا موتور اعلام شد!

شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن، مدتهاست که مشغول مونتاژ کشنده و کامیونت‌های برند فاو ( 一汽卡车) چین است. این شرکت، در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد، از نسخه جدید کشنده تک محور FAW اتوماتیک رونمایی کرد. اما یکی از کشنده‌های با سابقه این شرکت، نسخه دنده‌ای تک محور CA4180 بوده که همچنان شاهد تولید آن هستیم.

ایگاه خبری چرخان همواره در اعلام میزان دقیق داخلی سازی خودروهای بازار، پیشگام است. در جدیدترین اطلاعات بدست آمده نیز میزان داخلی سازی یا همان میزان ساخت داخل کشنده دنده‌ای تک محور فاو سیبا موتور اعلام شد.

میزان داخلی سازی کشنده تک محور دنده ای FAW

در جدیدترین اطلاعات، میزان ساخت داخل کشنده CA4180 سیبا موتور حدود 27/96 درصد اعلام شده است!

مشخصات FAW CA4180

باتوجه به اعلام شرکت مونتاژکننده، این کشنده مجهز به یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم 11040 سی‌سی می‌باشد که با اتصال به یک گیربکس دستی 16 دنده ساخت ZF توانایی تولید 420 اسب بخار، قدرت و 1900 نیوتن متر، گشتاور را دارد. وزن کشنده تک محور فاو، بدون بار 7900 کیلوگرم بوده و قادر است تا دو سرنشین را به صورت استاندارد در خود جا دهد. در مورد ابعاد این کشنده، باید گفت که طول آن 6235 میلی‌متر و عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب 2495 و 3600 میلی‌متر می‌باشد.

سیستم ترمز این کشنده شامل ABS ،ASR و… می‌باشد. بهره‌مندی از ریتاردر (خفه‌کن یا ترمز موتور) از دیگر مزایای رقابتی بکار گرفته شده در سیستم ترمز است.

مولتی مدیا 6.2 اینچی، بالابرهای برقی شیشه‌های جانبی، قفل مرکزی با ریموت، تنظیمات زوایای آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن‌، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تاخوگراف، مجهز به دو فیلتر جداسازی سوخت و آب (فیلتر آبگیر سوخت)، صندلی راننده به صورت تمام بادی با قابلیت تنظیم در جهات مختلف، سیستم کروز کنترل، یخچال همراه، بخاری درجا و… نیز بخشی دیگر از امکانات این خودرو به شمار می‌رود.

کاتالوگ

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا