Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

چری تیگو 7 پلاس پلاگین‌هیبریدی با چهره جدید معرفی شد

تیگو 7 کراس‌اوور کامپکتی است که نسل اول آن در نمایشگاه خودروی پکن سال 2016 رونمایی شد. این خودرو در بازار کشورمان هم عرضه شد و حالا چند وقتی است مدیران خودرو نسل دوم آن را با نام فونیکس تیگو 7 پرو راهی بازار ایران کرده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2020 در بازار چین عرضه شد و حدود یک سال بعد، چری نسخه لوکس‌تری از آن را با تغییراتی در طراحی قسمت جلو و با نام تیگو 7 پلاس به بازار فرستاد. حال نیز این شرکت اولین تصاویر رسمی از نسخه پلاگین‌هیبریدی تیگو 7 پلاس را منتشر کرده است.

این نسخه پلاگین‌هیبریدی در ظاهر تغییراتی را تجربه کرده است تا از همتایان بنزینی خود متمایز شود. البته این خودرو همچنان از سبک طراحی کلی چری پیروی می‌کند اما جزئیات و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده تا مشخص شود با مدل‌های قبلی تیگو 7 متفاوت است. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این نسخه جلوپنجره جدیدی با طرح آبشاری و تریم کرومی روی آن است. در طرفین این جلوپنجره یعنی درست زیر چراغ‌های جلو هم ورودی‌های هوای جدید چندضلعی با طرح داخلی جالبی به چشم می‌خورند. این ویژگی‌های جدید نمای جلویی تیگو 7 پلاس پلاگین‌هیبریدی را جذاب‌تر و باابهت‌تر کرده‌اند.

در پروفیل جانبی خودرو نیز رینگ‌های پنج پره جدیدی دیده می‌شوند که به شکل آئرودینامیک برای مقاومت کمتر در برابر هوا طراحی شده‌اند. روی گلگیر جلوی سمت راننده هم درگاه شارژ تعبیه شده است. چری هنوز از عقب این کراس‌اوور پلاگین‌هیبریدی خود تصویری منتشر نکرده است ولی احتمالاً در اینجا شاهد همان چراغ سراسری باریک قبلی خواهیم بود که در تیگو 7 و تیکو 7 پلاس دیده‌ایم.

در داخل خودرو هم شاهد تغییراتی نسبت به تیگو 7 پلاس بنزینی معمولی هستیم. البته در اینجا هنوز هم نمایشگرهای به هم چسبیده برای صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دیده می‌شود که مجموعاً 24.6 اینچی هستند اما به لطف غربیلک فرمان سه پرهٔ جدید، طراحی متفاوت داشبورد و دریچه‌های تهویه، کنسول مرکزی جدید و طرح دورنگ آبی و سفید، فضای کلی کابین بسیار مدرن‌تر و لوکس‌تر از قبل به نظر می‌رسد. همچنین روی صندلی‌های اسپرت خودرو هم طرح هندسی سوراخ‌دار کار شده که این هم به افزایش حال و هوای لوکس خودرو کمک می‌کند.

چری هنوز حرفی در مورد مشخصات قوای محرکه این کراس‌اوور جدید نزده است ولی میدانیم که تیگو 7 پلاس از معماری هیبریدی هوشمند این شرکت بهره می‌برد و قابلیت شارژ سریع خواهد داشت. انتظار می‌رود قوای محرکه پلاگین‌هیبریدی این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.