Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی ویدئویی به غرفه برند MVM مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد!

همانطور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، مدیران خودرو در بیست و دومین دوره نمایشگاه خودرو مشهد حاضر گردید. این شرکت که در حال عرضه خودروهایی با دو برند ام وی ام و فونیکس است به نوعی با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد شرکت کرده است.

با ورود به بخش MVM مدیران خودرو، شاهد حضور جدیدترین و در عین حال گرانترین کراس اوور این شرکت یعنی X55 پرو می‌شویم. کراس اووری که بواسطه طراحی اسپرت و جوانسپند بودنش، نگاه خیلی از بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب کرده بود. دیگر محصول مدیران خودرو، آریزو5 توربو جدید است که با تغییراتی دوباره در فضای کابین، از ابتدای امسال به بازار عرضه می شود و به یکی از استراتژیک‌ترین محصولات مدیران خودرو تبدیل شده است.

اما کوچکترین و یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات مدیران خودرو از لحاظ فنی، ایکس22 پرو است. این خودرو باتوجه به مجهز بودن به موتور سه سیلندر 1 لیتری توربوشارژ باعث شده تا برخی از افراد، تردیدی هایی نسبت به خرید آن داشته باشند. واقعیت هم همین است که این خودرو یک خودرو شهری بوده و نباید انتظار شتاب خاصی از آن داشت.

گفتنی است غرفه مدیران خودرو در این نمایشگاه، توسط یکی از نمایندگی‌های قدیمی مدیران خودرو در مشهد راه‌اندازی و تجهیز شده است.

 

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از 9 تا 12 شهریورماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

در ویدئو اختصاصی زیر که توسط پایگاه خبری چرخان از این نمایشگاه تهیه شده است، می‌توانید نگاهی به این غرفه بیندازید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.