مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی ام و سری 3 گرن‌توریسمو برای سال 2017، اسپرت‌تر می‌شود

همیشه وقتی صحبت از یک خودرو اسپرت، جمع و جور و در عین حال زیبا به میان باشد، مطمئنا یکی از گزینه های مد نظر شما بی ام و سری 3 خواهد بود. خودرویی که بیشترین آمار فروش را تا به حال برای سازنده‌اش به ارمغان آورده و به خاطر همین توجه ویژهای برای تولید و عرضه آن لحاظ می‌شود. در سال 2013 میلادی یعنی زمانیکه عضو گرن‌توریسمو بعد از سری 5 برای سری 3 هم معرفی شد، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرد. حالا به تازگی این خودروساز بزرگ آلمانی اعلام کرده قصد دارد برای سال 2017 گرن‌توریسمو سری 3 را با یک فیس لیفت اسپرت‌تر عرضه کند.

2017-bmw-3-series-gran-turismo-01

گرن‌توریسمو جدید نزدیک به سه اینچ (7.6 سانتی‌متر) از مدل استاندارد سری 3 در طول بزرگتر است یعنی در مجموع طول آن به 481.6 سانتی‌متر می‌رسد. بی ام و در مدل 2017 سعی کرده با ایجاد تاثیرات دینامیکی بهتر در قسمت جلو و عقب خودرو و همچنین اضافه کردن ویژگی‌های استاندارد جدید برای چراغ‌های LED، طراحی خود را به روز کند.

2017-bmw-3-series-gran-turismo-10

از لحاظ طراحی داخلی هم به روز رسانی‌هایی به چشم می‌خورد که حکایت از به کار بردن مواد با کیفیت‌تر دارد. از مهمترین آنها می‌توان به تزئینات کرومی در کنار کنترلرهای داخلی، اجزاء تزئینی چوبی جدید و چرم با رنگ‌های متنوع که موقع خرید قابل سفارش هستند اشاره نمود.

2017-bmw-3-series-gran-turismo-12

همراه معرفی این مدل، دو موتور جدید هم به خط تولید اضافه شده‌اند؛ که یکی موتور 4 سیلندر دو لیتری مجهز به توربوشارژ و دیگری یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ دار است. بنابراین دو مدل قبلی گرن‌توریسمو یعنی 328i‌ و 335i به ترتیب به دو مدل جدید 330i و 340i تغییر نام می‌دهند. مدل 330i با موتور 4 سیلندر توانایی تولید 248 اسب بخار قدرت را دارد و مدل 340i با موتور 6 سیلندر 320 اسب بخار خروجی را تولید می‌کند. بیامو در تمامی مدل ها به صورت استاندارد از گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و سیستم چهار چرخ محرک استفاده کرده است.

2017-bmw-3-series-gran-turismo-14

مشتریان می توانند بی ام و سری 3 گرن‌توریسمو را در سه تیپ اسپورت، لاکچری و ام اسپرت سفارش دهند. همچنین رنگ محبوب آبی Estoril فقط در تیپ M Sport قابل سفارش است. هنوز قیمت دقیقی برای فروش این سری اعلام نشده ولی تابستان سال جاری میلادی بعنوان زمان پیش فروش تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا