مکمل بنزین
گوناگونخبر

عملکرد درخشان محصولات گریت وال در آزمون‌های تصادف یورو انکپ

هرچند در جدیدترین دور از آزمایش‌های یورو انکپ تسلا مدل Y درخشان عمل کرده است اما خودروهای دیگری هم عملکرد خوبی داشته‌اند. تسلا مدل Y ساخت آلمان با کسب رتبه 97 درصد محافظت از سرنشینان و 98 درصد در بخش سیستم‌های ایمنی، در بین همهٔ خودروهای پنج ستاره بهترین عملکرد را داشته است. تکنولوژی‌های ایمنی این خودرو در جلوگیری از برخورد با دیگر خودروها، دوچرخه‌سواران و عابرین پیاده عملکرد خوبی داشته‌اند و سیستم حفظ حرکت میان خطوط و پایش راننده آن نیز امتیاز کامل را دریافت کرده‌اند.

موضوع جالب‌تر اما اینکه در این آزمایش‌ها برخی خودروهای چینی هم عملکرد خوبی داشته‌اند. به‌عنوان‌مثال، خودروهای اورا فانکی کت و وی کافی وان که هردو محصول گریت وال هستند، موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از یورو انکپ شده‌اند. در این آزمایشات، فانکی کت 92 درصد محافظت از سرنشینان بزرگ‌سال، 83 درصد محافظت از سرنشینان کودک، 74 درصد حفاظت از عابرین پیاده و 93 درصد در بخش سیستم‌های ایمنی داشته است. در همین حال، وی کافی وان هم به 91 درصد محافظت از سرنشینان بزرگ‌سال، 87 درصد محافظت از سرنشینان کودک، 79 درصد حفاظت از عابرین پیاده و 94 درصد در بخش سیستم‌های دست یافته است.

دبیر کل یورو انکپ دراین‌باره گفته است:

ما در گذشته نتایج خوبی از برخی خودروسازان چینی دیدیم اما برخی هم بسیار ضعیف بودند. امسال یورو انکپ خودروهای چینی بیشتری نسبت به گذشته آزمایش خواهد کرد و گریت وال واقعاً استانداردهایی را برای دیگران تعیین کرده است که باید از آن پیروی کنند. همچنین به تسلا به خاطر کسب امتیازات برجسته و رکوردشکن مدل Y تبریک میگوییم. تسلا نشان داده است که به هیچ‌چیز جز بهترین‌ها قانع نیست و ما امیدواریم در آینده شاهد ادامه تلاش‌های آن‌ها برای رسیدن به این هدف باشیم

علاوه بر این، در این دوره از آزمون‌های یورو انکپ خودروهای دیگری هم موفق به کسب پنج ستاره شدند که ازجمله آن‌ها می‌توان به جنسیس GV60 و کیا نیرو اشاره کرد اما هیوندای i20 و بایون نتوانستند بیش از چهار ستاره کسب کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. والا من تصادف تسلا رو دیدم مدل اس سال دو هزار و هفده از جلو تصادف کرده بود تمام کنسول وسط و داشبورد و همه قطعات متوسط و کوچیک داشبورد از جاش کنده شده بود و اومده بود یا پرت شده بود دو تیکش بیرون ماشین بقیش هم اینور اونور توی کاشین پخش شده بود چون ماشین دور خودش هم بعد تصادف چرخیده بود انقدر کیفیت مونتاژ پایینه توش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا