مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد!

گروه صنعتی ایران خودرو مرحله دیگری از فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را آغاز کرد. این طرح فروش که از امروز سه شنبه مورخ 1401/07/12 آغاز شده، به مدت 4 روز دیگر مهلت خواهد داشت.

در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، خودروهای پژو پارس سال با موتور هشت سوپاپ، سورن پلاس، دنا پلاس توربو مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود، انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل 4 خودرو مذکور، سه ماهه ذکر شده است. در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

اما در این دوره از طرح های فروش ایران خودرو، شاهد برگشت روند ثبت‌نام خودرو به همان سایت اصلی خودروساز هستیم و دیگر خبری از سایت یکپارچه تخصیص خودرو نیست!

مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد می‌باشند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا