مکمل بنزین
رپورتاژ

برند فونیکس در نمایشگاه‌ خودرو زنجان و ارومیه

برند فونیکس که به‌عنوان طلایه‌دار تکنولوژی در بازار خودرو ایران شناخته می‌شود، امسال فعالیت گسترده‌ای در نمایشگاه‌های مختلف خودرو داشت. فونیکس به دنبال حضور در نمایشگاه تهران و مشهد، حالا در زنجان و ارومیه نیز خودروهایش را به معرض دید علاقه‌مندان گذاشت. در ادامه، گزارش تصویری از حضور فونیکس در این دو نمایشگاه را خواهیم دید.

در این دو نمایشگاه که سطح کیفی برگزاری در قیاس با ادوار گذشته بهبود یافته بود، خودروهای آریزو6پرو، تیگو7پرو و تیگو8پرو از برند فونیکس حضور داشتند که با توجه به تکنولوژی و لوکس بودن این محصولات با افزایش سطح کیفی نمایشگاه و جلب توجه بازدیدکنندگان همراه بود.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی «خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت» زنجان، شامگاه سه شنبه 12 مهر ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی شروع به کار کرد.

نمایشگاه که تا 15 مهر ماه ادامه داشت، ضمن حضور گسترده شرکت‌های خودرویی و دانش‌بنیان، استقبال قابل توجهی از جانب مردم و فعالان صنعت خودروسازی را شاهد بود. تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان خودرو و قطعات یدکی از استان‌های مختلف کشور، آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه تخصصی به نمایش گذاشتند.

برند فونیکس نیز ضمن شرکت در این نمایشگاه، با تسهیلات ویژه نسبت به فروش نقد و اقساط محصولات خود اقدام کرد. همچنین با توجه به پوشش نمایشگاه از جانب نمایندگی این برند، علاوه بر نمایش قطعات، امکان خرید هم برای بازدیدکنندگان مهیا بود.

نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو ارومیه نیز کار خود را از چهارشنبه 13 مهر ماه آغاز کرد.

نمایشگاه ارومیه تا 16 مهر ماه در جریان بود و حضور شرکت‌های خودرویی حضور گسترده‌ای در آن داشتند و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند.

استقبال قابل توجه علاقه‌مندان و فعالان این عرصه هم به رونق هر چه بیشتر نمایشگاه انجامید.

در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به محصولات فونیکس، در نمایشگاه ارومیه نیز نسبت به ایجاد امکان خرید برای بازدیدکنندگان اقدام گردید.

نمایشگاه‌های بین‌المللی در نقاط مختلف، ضمن ایجاد فضای رقابتی بین استان‌های کشور، فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر علاقه‌مندان با تحولات صنعت خودرو در ایران است. برگزاری این نمایشگاه‌ها که در حکم یک ویترین اقتصادی برای هر استان هستند، کمک شایانی برای‌ پویایی هر چه بیشتر اقتصاد و رونق اشتغال در صنعت خودرو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا