مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبر

آغاز به‌کار یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو در استان اردبیل

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد کوچک خودرویی استان اردبیل، از امروز مصادف با چهارم آبان ماه سال 1401  آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اردبیل، صرفا گروه خودروسازی فردا شرکت کرده و گویا این نمایشگاه بهانه‌ای برای رونمایی از خودرو FMC M4 در یکی از بزرگترین بازارهای محصولات خود بوده است.

یازدهمین نمایشگاه خودرو در اردبیل در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است؛ طبیعتا و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های خودرویی در آن حضور نیافتند. در سال های گذشته و طی دوران برجام و حتی قبل‌تر از آن، بسیاری از محصولات برندهایی چون سانگ یانگ، تویوتا، سایپا، ایران خودرو و… در نمایشگاه استان اردبیل شرکت می‌نمودند.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 4 الی 6 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی حضور به عمل بیاورند.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اردبیل در ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار می‌شود.

بزودی گزارش‌های تصویری از این نمایشگاه توسط پایگاه خبری چرخان منتشر خواهد شد؛ پس با ما، همراه باشید…

فردا موتورز در نمایشگاه خودرو اردبیل

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا