Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصمیم جدی بنتلی برای راه‌اندازی خط تولید کوپه های کوچک‎!

کمپانی بنتلی که در تولید خودروهای لوکس کوپه شهرت زیادی دارد، درحال نزدیک شدن به یک تصمیم‌گیری جدی است. مدت هاست که در این شرکت پیشنهاد‌های زیادی برای راه‌اندازی یک خط تولید جدید برای مدل‌های کوپه با ابعادی کوچک و جمع و جور مطرح شده و به نظر میرسد بالاخره وقت آن رسیده تا این مهم رخ دهد.

bentley-exp-10-floor-2

یکسال بعد از اینکه بنتلی مدل مفهومی خود یعنی EXP 10 Speed 6 را در نمایشگاه خودروی ژنو به معرض دید عموم گذاشت، گمانه زنی‌ها برای ورود بنتلی به حوزه تولید خودروهای کوپه کوچک قوت بیشتری گرفت. در واقع با اینکار بنتلی اعلام کرد می‌خواهد درآینده نزدیک خط محصولی جدید را با این مشخصات راه‌اندازی کند.

bentley-exp-10-speed-6-rear

آقای ولفگانگ دورهایمر، مدیر عامل بنتلی، در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه‌ها اعلام کرده که این شرکت درحال آماده سازی یک مفهوم جدید است و به زودی درباره آن تصمیم گیری می‌کند. به گفته وی این مفهوم جدید احتمالا یک خودرو کوپه است که مدل رودستر هم برای آن قابل تصور بوده و بعد از مدل جدید Continental این شرکت عرضه خواهد شد.

bentley-exp-10-speed-6-side

بنابراین باتوجه به عرضه این مدل مفهومی و گفته‌های مدیرعامل، شایعه تولید خودروی کوپه اسپرت و کوچک که بتواند درکنار مدل Continental GT خودنمایی کند به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. البته هنوز هیچ تائید رسمی از سوی بنتلی برای این تصمیم‌گیری اعلام نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.