مکمل بنزین
گوناگونخبر

حمل مشترک محصولات ایران‌خودرو و سایپا برای اولین بار آغاز شد

شرکت ایسیکو که متولی حمل‌ونقل و لجستیک گروه صنعتی ایران‌خودرو است، برای نخستین بار محصولات ایران‌خودرو و سایپا را به‌صورت مشترک از تهران به نمایندگی‌های مختلف سراسر کشور، حمل کرد. در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین ایران‌خودرو و سایپا در زمینه حمل محصولات این دو خودروسازی بزرگ کشور به امضا رسیده، نخستین محموله مشترک از تهران به نمایندگی‌های شهرهای اردبیل، ارومیه و مشهد ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایسیکو، حسین محمدی مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو)، در حاشیه این رویداد گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته برای حمل بهتر و سریع‌تر محصولات تولیدی دو خودروساز بزرگ کشور، از ظرفیت‌های حمل و لجستیک هر دو شرکت به‌صورت مشترک، استفاده خواهد شد. در کنار حمل خودرو، طرح‌های دیگری مانند حمل قطعات یدکی و بدنه برای سایت‌های تولیدی و نمایندگی‌های مجاز دو خودروساز نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل ایسیکو تأکید کرد: این طرح، مزایای متعددی مانند کاهش هزینه‌های حمل، افزایش سرعت تحویل و استفاده بهینه از ظرفیت‌های خالی ناوگان لجستیک را در بر دارد. ایسیکو در حال حاضر محموله‌های سایپا یدک را نیز حمل می‌کند و با توجه به این‌که ناوگان لجستیک ایران‌خودرو ظرفیت و توان حمل جاده‌ای خیلی خوبی دارد، از امکانات لازم برای حمل خودروهای سایپا برخوردار است و در مقابل ایران‌خودرو هم افزون بر امکانات ریلی خود از ظرفیت‌های ناوگان ریلی سایپا برای حمل محصولاتش استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا