مکمل بنزین
گوناگونخبر

سرنخ‌هایی جدید از احتمال حضور کلارکسون در نتفلیکس

پس از درگیری کلارکسون با تهیه‌کننده برنامه‌ محبوب تاپ‌گیر و اخراج وی از بی‌بی‌سی، حالا همه طرفداران پر و پا قرص این مجری منتظر هستند تا ببینند سرانجام وی چه خواهد شد. پیش از این شایعات بسیاری منتشر شده بود که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، سه مجری پیشین تاپ‌گیر، قصد تولید برنامه‌ای ماشینی در شبکه آمریکایی نتفلیکس به نام house of car را دارند.

اما ظاهرا شایعات در حال به وقوع پیوستن هستند. به نقل از The Week، کلارکسون در جایی گفته است که “تو در آمریکا نیستی” و هموند پاسخ داده “هنوز نه!”. این گفتگو خود می‌تواند سرنخی به ما بدهد که آن‌ها قصد تولید برنامه در آمریکا دارند.

Richard-Hammond-Jeremy-Cl-014

با توجه به بندی از قرارداد کلارکسون، او تا دوسال نمی‌تواند در شبکه تلویزیونی دیگری به فعالیت بپردازد، پس نتفلیکس که یک شبکه استریم ویدئویی است، بهترین گزینه برای کلارکسون می‌تواند باشد. این یک معامله برد-برد برای این مجری و نتفلیکس است. به طوری که کلارکسون می‌تواند به شغل خود ادامه بدهد و درآمد زیادی کسب کند و نتفلیکس با استفاده از شهرت بسیار زیاد این سه مجری، بینندگان زیادی را به شبکه خود بیفزاید.

تاپ‌گیر به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، توانسته بود درآمد بسیار کلانی را روانه حساب بانکی بی‌بی‌سی بکند اما با رفتن سه مجری محبوب آن، آینده‌ای مبهم دارد و احتمال اینکه بتواند به محبوبیت قبلی خود دست پیدا کند، بسیار بعید به نظر می‌رسد. بسیاری از طرفداران تاپ‌گیر علت دیدن برنامه‌ را مجریان شوخ‌طبع آن می‌دانند و خروج این سه می تواند به افت شدید محبوبیت برنامه منجر شود. به هرحال برای دیدن سرانجام تاپ‌گیر و مجریان سابقش، باید تا ابتدای سال جدید میلادی و برنامه‌های جدیدشان صبر کنیم. بالاخره کدام یک پیروز خواهد شد: نتفلیکس یا بی‌بی‌سی؟

منبع: Autoblog

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا