مکمل بنزین
رپورتاژ

3 خودرو کوییک، کوییک آر و ساینا پر تقاضا ترین در فروش اقساطی محصولات سایپا!

خرید اقساطی سایپا؟! بله! چرا که نه! اصلا مگر می‌شود در برابر این پیشنهاد پاسخ منفی داد؟! فرقی نمی‌کند در چه وضعیت مالی باشید، مالک یک ماشین درجه یک خارجی هستید یا معمولی‌ترین خودرو ایرانی یعنی پراید سوار می‌شوید، محصولات اقتصادی سایپا همیشه یک پیشنهاد ویژه هستند.

شما با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک، ساینا یا دیگر تولیدات سایپا، می‌توانید یک خودرو شهری کم خرج را به لیست دارایی‌هایتان بیفزایید. حال اگر در طبقه متمول جامعه هستید، از هزینه نگهداری ماشین لوکس و مدرنتان کم می‌کنید و یک ماشین اقتصادی سوار می‌شوید.

با این کار فرصت دارید تا بخشی از سرمایه و درآمدتان را در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید.

اگر صاحب یک ماشین معمولی هستید، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا، کوییک یا پراید، فرصتی برای شما مهیا می‌کند تا سطح معیشت خود را با کم‌ترین سرمایه و بهترین شرایط ارتقا ببخشید.

چگونه مالک پرطرفدارترین محصولات سایپا شویم؟

حق دارید! سایپا که این روزها طرح فروش اقساطی کوییک ار، پراید یا ساینا در دستور کار ندارد. اگر امروز تصمیم بگیرید صاحب یکی از این خودروها شوید، باید ابتدا صبر کنید تا کمپانی امکان نام‌نویسی برای خرید محصولاتش را فراهم کند. سپس ثبت نام کنید و دل به قرعه کشی بسپارید تا شاید همای سعادت بر شانه‌هایتان بنشیند و بتوانید مالک یکی از محصولات پرطرفدار سایپا شوید.

حال گاهی این پروسه ممکن است چند سال هم طول بکشد، اما خب! چاره‌ای نیست. فراموش نکنید در صورتی که برنده قرعه کشی شوید، باید تمام پول خودرو را به صورت یکباره یا نهایتا در دو مرحله پرداخت کنید و خبری از خرید قسطی سایپا نیست.

اما اگر قصد دارید در طرح فروش اقساطی سایپا برای خرید ساینا یا کوییک شرکت کنید، میان بر بهتری هم وجود دارد! می‌پرسید کدام میان بر؟! خرید از مجموعه‌های معتبری که با بهترین شرایط طرح‌های فروش اقساطی خودرو عرضه می‌کنند.

اما این مجموعه‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟! با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

بهترین مجموعه برای خرید اقساطی سایپا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟!

اگر قصد خرید اقساطی کوییک، ساینا یا پراید دارید و به دنبال مجموعه‌ای برای معامله میگردید، باید در نظر بگیرید که مجموعه‌ای که انتخاب می‌کنید، از شرایط زیر برخوردار باشد:

  • در بازار خودرو شناخته شده باشد

مهم است که یک مجموعه صاحب نام معامله کنید. صفحات مجازی پر است از آگهی‌های فروش اقساطی سایپا و خودروهایی مثل ساینا یا کوییک با بهترین شرایط، اما درباره ارائه دهنده طرح‌ها که بررسی کنید، اطلاعات دقیقی پیدا نمی‌کنید.

خرید اقساطی ساینا، کوییک یا پراید باید از مجموعه‌ای انجام شود که دوست و رقیب از آن به نیکی یاد کنند. معامله کردن با مجموعه‌ای بی نام و نشان ریسک زیادی دارد که پیشنهاد می‌کنیم در اوضاع اقتصادی کنونی که درآمدها اندک و پس‌اندازها بسیار کم است، زیر بار آن نروید. زیرا ممکن است همه سرمایه‌تان را یک جا از دست بدهید.

  • بالاترین سطح رضایتمندی مشتری

اگر برای خرید اقساطی کوییک ار یا دیگر محصولات سایپا به مجموعه‌ای برخوردید که چندین مورد نارضایتی از سوی مشتریان درباره عملکرد آن ثبت شدت باشد، این موضوع را نادیده نگیرید. مجموعه‌ای را انتخاب کنید که در طول سال‌ها فعالیت بالاترین سطح رضایتمندی مشتری را کسب کرده باشد.

برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو با وجود اینکه صدها معامله موفق را درکارنامه ثبت کرده‌اند، تاکنون هیچ گزارشی از نارضایتی درباره عملکرد آن‌ها اعلام نشده است.

  • ایجاد بهترین شرایط برای مشتری

مهم نیست که شرایط اقتصادی چقدر سخت باشد، بهترین مجموعه برای معامله مجموعه‌ای است که طرح فروش اقساطی کوییک، ساینا و دیگر تولیدات ایرانی یا خارجی را با شرایطی عرضه کند که برای همه قابل شرکت کردن باشد.

در نظر گرفتن شرایطی مانند حداقل پیش‌پرداخت، اقساط بلند مدت یا تحویل فوری در طرح‌های فروش اقساطی ساینا و کوییک، از بدیهی‌ترین شروطی است که یک مجموعه مشتری مدار می‌تواند در نظر بگیرید.

  • تحویل فوری خودرو

زمان تحویل خودرو در طرح‌های فروش اقساطی سایپا بسیار حائز اهمیت است. اگر قرار است ماشین مورد نظرتان را قسطی بخرید اما مشخص نباشد چه زمانی آن را تحویل می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم در طرح‌هایی که از سوی کمپانی اعلام می‌شود، شرکت کنید زیرا منتظر ماندن برای برنده شدن در قرعه کشی سایپا خیلی بهتر از منتظر ماندن برای تحویل خودرو از سوی مجموعه‌ای است که مشخص نیست چه زمانی قصد دارد در ازای پولی که از شما دریافت کرده است، ماشین مورد نظر را تحویل دهد.

اگرچه اکثر مجموعه‌های فروش خودرو قسطی، دم از تحویل فوری می‌زنند، اما واقعیت این است تعداد مراکزی که به این وعده عمل می‌کنند کمتر از انگشتان دست است. بنابراین با دقت و وسواس مجموعه طرف معامله را انتخاب کنید.

  • قیمت منطقی

قیمت اقساطی سایپا نباید طوری باشد که مشتری مجبور شود فشار مالی زیادی را متحمل شود. مجموعه معتبر همواره محصولاتش را با قیمت واقعی عرضه می‌کند و سود متعارفی برای آن قائل می‌شود.

شرایط قسطی سایپا باید با شرایط مالی قاطبه مشتریان همخوانی داشته باشد تا از آن استقبال شود. در غیر ابن صورت اگر بنا باشد خریدار استرس پرداخت اقساط سنگین ماهانه را به دوش بکشد و معیشت او دچار آسیب شود، این معامله برای او چه سودی خواهد داشت؟!

فرنام خودرو در ارائه شرایط فروش اقساطی سایپا مانند کوییک، ساینا و فروش اقساطی کوییک ار این موارد را در اولویت قرار داده و این امتیازات را به مشتری خود ارائه می‌دهد.

جهات کسب اطلاعات بیشتر حتما لینک زیر را مطالعه کنید:

سبقت گرفتن کوییک، کوییک آر و ساینا در فروش اقساطی سایپا !

 

پرفروش‌ترین محصولات سایپا 1401 کدامند

اگر قصد دارید در طرح فروش اقساطی سایپا شرکت کنید و دانستن پرفروش ترین محصولات این کمپانی در شش ماهه نخست سال میتواند در تصمیم نهایی شما اثر بگذارد، ما لیستی از پرطرفدارترین محصولات سایپا برای شما  فراهم کرده‌ایم و در ادامه مختصرا به مزایای هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

  • فروش اقساطی کوییک
  • فروش اقساطی کوییک ار
  • فروش اقساطی ساینا

فروش اقساطی کوییک

خرید قسطی کوییک شما را صاحب خودرویی می‌کند که از نظر ظاهری، یک هاچبک جوان پسند و اسپرت محسوب می‌شود.

به گواه کارشناسان، قیمت اقساطی کوییک به نسبت امکاناتی که دارد، بسیار مناسب تعریف شده است. صفحه نمایشگر لمسی با اعلام مصرف سوخت، اخطار باز بودن کمربند، قفل درب‌ها به اضافه سنسور دنده عقب، دوربین عقب و استارت دکمه‌ای از جمله این امکانات است.

بهترین شرایط فروش اقساطی کوییک در سال جاری در صورتی محقق می‌شود که بتوانید با کمترین سرمایه و به صورت فوری و آنی ماشین مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

شما با استفاده از شرایط قسطی کوییک می‌توانید صاحب خودرویی شوید که کم مصرف در سوخت، ایمن، و طراحی بدنه قابل قبولی دارد.

فروش اقساطی کوییک آر

خرید قسطی کوییک ار شما را صاحب یک هاچبک خانوادگی با ظاهری دو رنگ و البته جذاب‌تر می‌کند. اگرچه از نظر فنی تفاوت آنچنانی با نسخه معمولی وجود ندارد، اما با استفاده از شرایط قسطی کوییک ار، مالکیت ماشینی را بر عهده می‌گیرید که هزینه نگهداری پایین، لوازم یدکی ارزان و مصرف سوختی منطقی دارد.

قیمت اقساطی کوییک ار به نسبت رقبا، به صرفه گزارش شده است و استهلاک این خودرو نیز بسیار پایین است.

با بهره‌گیری از شرایط فروش اقساطی کوییک ار که توسط مجموعه‌های معتبری مانند فرنام خودرو ارایه می‌شود، این فرصت را دارید خودرویی را به پارکینگ خانه ببرید که از بازار دست دوم بسیار پر رونقی برخوردار است.

فروش اقساطی ساینا

ساینا یکی از خوش قیافه‌ترین خودروهای ارزان قیمت حال حاضر کشور است. خرید قسطی ساینا شما را مالک ماشینی می‌کند که از ظاهری  لوکس و مدرن برخوردار است و اگرچه فیس لیفت تیبا محسوب می‌شود، اما سطح تغییرات اعمال شده روی ظاهر آن بسیار زیاد است، به طوری که به سختی بتوان تشخیص داد این خودرو تکامل یافته تیباست.

قیمت اقساطی ساینا به نسبت توان فنی، ایمنی، امکانات رفاهی و ظاهر این خودرو بسیار مناسب است.

شرایط فروش اقساطی ساینا که این روزها در دستور کار مجموعه‌هایی مانند فرنام خودرو قرار گرفته است، امکان سواری گرفتن از خودرویی را به شما می‌دهد که کابین جادارش، یک امتیاز جدی برای آن محسوب می‌شود، امتیازی که برای مشتری ایرانی بسیار حائز اهمیت است.

با استفاده از شرایط قسطی ساینا صاحب خودرویی با مصرف سوخت بهینه، سیستم تهویه مناسب، طراحی ظاهری جذاب، هزینه تعمیر و نگهداری اندک و استهلاک پایین می‌شوید.

معرفی بهترین مجموعه برای خرید اقساطی سایپا

شما قصد شرکت در هر کدام از طرح‌های پر طرفدار سایپا مانند طرح‌های:

  • فروش اقساطی کوییک
  • فروش اقساطی کوییک ار
  • فروش اقساطی ساینا

را که داشته باشید، هیچ مجموعه‌ای را بهتر از فرنام خودرو پیدا نخواهید کرد. مجموعه‌ای که چندین بار در این مطلب از آن نام برده شد و با شرایط زیر اقدام به عرضه محصولات سایپا در سال 1401 می‌کند:

  • تنظیم قراردادهایی با بندهای صریح و روشن
  • فروش اقساطی سایپا با دریافت کمترین پیش پرداخت و حداقل سرمایه
  • تحویل آنی تمامی محصولات خریداری شده
  • ثبت سند به نام خریدار
  • مشاوره رایگان پیش از خرید
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری
  • فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت
  • عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده
  • فروش قسطی محصولات سایپا با قیمت واقعی

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا